Anonym (Asta) skrev 2014-04-01 01:40:45 följande:
"Så därför står man ju ut. Träffas 1-2 ggr/månaden"
Om du står ut vad skriver du här och gnäller för? Om du inte står ut är det bara att bryta, finns inga som helst relationer som inte går att bryta om man verkligen inte står ut. Du får väl väga för -och nackdelar och sedan gör du ditt val helt enkelt. Inget blir bättre av att du sitter här och söker tröst.
Vad får du ut av att knäcka henne och kalla henne narcissist bara för att hon inte beter sig på ett sätt som behagar dig för? Hon har ingen skyldighet att smöra för dig, var tacksam över att hon är en ärlig och uppriktig person istället och se det positiva i det istället för att vara så negativ! Att döma av det lilla du skrivit låter det mer som att det är DU som lider av nån form av uppmärksamhetsstörning. Är det kanske det du söker även här? Att alla ska hålla med dig för att det ska kännas bättre? Ta du och skaka hennes hand istället, ni är nog mer lika än du inser!
Ärlig och uppriktig person? eh var får du det ifrån?
En person som gör skillnad på barn och som är dåligt ouppfostrad och nonchalerar andra är inte ärlig och uppriktig den personen är bara dåligt uppfostrad.
Att TS stått ut i 8 år visar väl på att hon har bitit ihop, men alla har en gräns, och skaka hand? med en människa som skiljer i behandling av ens barn? ja jag vet inte hur du tänker men jag hade aldrig tackat någon för att dom behandlar mina barn olika.
Kanske du också är en 'brutalt ärlig' person eftersom du inte ser något fel i uppförandet