• Anonym (20åring)

Vat kan man hitta äldre kvinnor att chatta med

Är 20år man och jag dras till att sechatta med äldre kvinnor men har sånna problem att hitta några villiga, har testat på diverse chattsidor men där verkar dem mest leta efter jämnåriga män, vet ni någon sida eller nått där det finns kvinnor som söker yngre män?

• Svar på tråden Vat kan man hitta äldre kvinnor att chatta med
  • Anonym (UG)

Du kanske ska börja med ditt ordval... Mogna kvinnor låter betydligt bättre än äldre don't u think...

• Anonym (27)

Jag är 27 år, kvinna,duger jag?

• Anonym (äldre)

Victoria Milan eller OKCupid kanske?

• Kalle68
    Anonym (27) skrev 2014-04-02 00:03:27 följande:

Ålderskillnad är spännande;) du vill inte chatta men en äldre då? (45 åring)
  • Anonym (20åring)
    Anonym (27) skrev 2014-04-02 00:03:27 följande:
    Det bästa hade ju varit 30+ men 27 ser jag inget fel på heller
  • Anonym (20åring)
    Anonym (äldre) skrev 2014-04-02 00:11:25 följande:
    Victoria Milan eller OKCupid kanske?
    går man till Victoria milan känns ju som att jag söker en redan upptagen kvinna, söker en kvinna som är fri så man inte deltar i att sabba någongs äktenskap. OKCupid har jag testat nångång men gillade inte sidan speciellt mycket
  • Anonym (äldre)
    Anonym (20åring) skrev 2014-04-02 09:31:17 följande:
    går man till Victoria milan känns ju som att jag söker en redan upptagen kvinna, söker en kvinna som är fri så man inte deltar i att sabba någongs äktenskap. OKCupid har jag testat nångång men gillade inte sidan speciellt mycket
    Nej då är det svårt kanske. Jag vet inte om så många 30+ kvinnor vill dejta en man på 20 som ett seriöst förhållande/seriös KK. Är de redan i ett förhållande så vill de säkert "ha kul" med någon yngre, därav VM-tipset.

Jag skulle nog satsat på att röra mig i de kretsar där det finns äldre kvinnor och hoppas på att det klickar där, typ skaffa äldre kompisar först. Eller gå någon kurs där det finns många såna kvinnor. Jag är 33 och har haft två relationer med killar i 20-24-års åldern och båda har jag träffat på kurser. Då har inte åldern varit särskilt viktig utan vi har passat ihop som personer.

Ett annat tips är att gå ut och stöta på kvinnor där, då tror jag att många kan bli smickrade om en ung snygg kille stöter på dem
  • Anonym (t)
    Anonym (UG) skrev 2014-04-01 20:53:10 följande:
    Du kanske ska börja med ditt ordval... Mogna kvinnor låter betydligt bättre än äldre don't u think...
    Kan feltolkas.

• Anonym (Varför?)

Varför vill du shatta med äldre kvinnor? Vad är det för kul med just dem?

• Smecker
    Anonym (Varför?) skrev 2014-04-06 14:36:01 följande:
    Varför vill du shatta med äldre kvinnor? Vad är det för kul med just dem?
    Förmodligen har TS en uppfattning om att "äldre" kvinnor är mer desperata och enklare att få knulla.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Vat kan man hitta äldre kvinnor att chatta med