• oberg

Köpt från Parfym.se

har någon handlat på www.parfym.se ?
    Vissa saker är betydligt billigare vissa inte.
    Har ngn erfarenhet att handla här ??

• Svar på tråden Köpt från Parfym.se
  • Alana

Jag handlade där en gång för ett par år sedan. Parfymen dom skickade var gammal. Jag försökte reklamera via mail, dom svarade att dom skulle återkomma men det gjorde dom naturligtvis inte. Jag slängde parfymen. Det är den erfarenheten jag har av dom.

• oberg
    Alana skrev 2014-04-01 16:31:57 följande:
    Jag handlade där en gång för ett par år sedan. Parfymen dom skickade var gammal. Jag försökte reklamera via mail, dom svarade att dom skulle återkomma men det gjorde dom naturligtvis inte. Jag slängde parfymen. Det är den erfarenheten jag har av dom.
    Vad innebar det på produkten ?
  • Alana

oberg skrev 2014-04-01 16:34:09 följande:
    Vad innebar det på produkten ?

Att den är gammal? Då luktar den inte som den ska.

Parfymen som jag köpte då var en som jag redan hade hemma och använde så jag visste ju hur den skulle lukta. Den jag fick luktade nåt helt annat. Den luktade inte gott kan jag säga. Mysko lukt på den.

• Nitor

Jag brukar köpa parfym från nordicfeel. Det har alltid fungerat bra.

• Nitor
    Alana skrev 2014-04-01 16:31:57 följande:
    Finns det datum på förpackningen?
  • Alana
    Nitor skrev 2014-04-01 16:44:12 följande:
    Finns det datum på förpackningen?
    Inte vad jag har sett, brukar inte ens kolla. Har haft svårt att hitta parfymer som jag gillar så har faktiskt inte ens köpt nån efter den där parfymen som jag fick slänga. Har använt bara deo sen dess.
  • mikipiki

Jag tycker att dom är jättebra. Beställt därifrån många gånger och sakerna är alltid bra paketerade och leveransen snabb :)

Svar på tråden Köpt från Parfym.se