• pinklily

Ömma bröstvårtor och sen mens...

Hej. Jag har nu i snart en vecka varit jätteöm i mina bröstvårtor, vilket jag aldrig har haft förut. Dessutom tror jag att min mens är sen. Använder mig av en app som säger att den är 26 dagar sen men jag måste tillägga att min mens kommer och går lite som den vill. Min genomsnittliga cykel är 44 dagar men den längsta har varit 130 dagar och kortaste 21 dagar. För cirka 1 vecka sen blödde jag även lite i ett par dagar men det syntes knappt. Trodde att mensen skulle komma då men icke. :) Vad tror ni om detta?

• Svar på tråden Ömma bröstvårtor och sen mens...
  • Flisan79

Kan ju tillägga att vid min andra graviditet fick jag just tväront i bröstvårtorna

• pinklily

Okej, väldigt tidigt alltså.

Ska köpa ett test sen och se vad den säger. Ska man testa med morgonkisset eller kan man göra det när som helst? Har hört så mycket olika..

• Flisan79

För att vara på den säkra sidan så bör man väll inte ha kissar på ca 4 timmar iaf. Det beror ju lite på hur tidigt i graviditeten det är, hur koncentrerat urinet måste vara.

• pinklily

Okej, men då gör jag nog testet imorgon bitti. :)

Tack för alla dina svar. :)

• Flisan79

Det kan ju vara för tidigt. Annars kan det tex vara ett tecken på att äl har varit.

Svar på tråden Ömma bröstvårtor och sen mens...