Peter37 skrev 2014-04-01 22:52:33 följande:
Det kan du ju träffa vart som helst..det beror nog inte så mkt på kursen utan på dig själv..
Mjo men jag rör mig inte i några kretsar som har singelkillar så tänkte att detta var ett bra sätt. Gillar också att lära mig nya saker

Arcnice skrev 2014-04-01 23:01:20 följande:
Tja, kurser som har med matematik, naturvetenskap, teknik och datorer/data att göra är det ju oftast mest killar i. Du kan ju pröva något inom dessa ämnen.
Jag hoppas att huvudmålet för dig med att läsa en extra kurs inte är att hitta en kille, det verkar lite dumt om fallet är så.
Annars brukar det ju vara en hel del fester bland studenter med blandade deltagare.
Är själv rätt blyg och introvert av mig så jag förstår om fester kanske inte känns som rätt för dig.
Men är det grupparbeten på såna kurser? Jag kan absolut tänka mig tex matte men tänker att man bara sitter för sig själv och räknar då :-P Men jag kan ju ha fel förstås... någon som läst matte här som vet?
Mja, huvudmålet är väl att exponera mig för nya människor. Vill helst hitta en pojkvän men får jag nya killkompisar så är det ju bra det med för det kan ju på sikt leda till att jag träffar någon, plus att jag gillar att lära mig nya saker.
Teknik har jag ingen koll på, vad lär man sig då? Data gillar jag inte :-P
Jag har bara varit på fester för klassen och för flera klasser inom samma program som jag läser och det är typ uteslutande tjejer. Vågar inte gå själv på andra fester, det är jag för blyg för.