Så trött så tidigt
Jag är bara i V5 men så TRÖTT! Tjong sa det bara. Klarar knappt av att tänka en hel mening och vill bara vila. Det går ju dock inte eftersom jag måste jobba. Någon annan som kännt likadant? Går det över?
Jag är bara i V5 men så TRÖTT! Tjong sa det bara. Klarar knappt av att tänka en hel mening och vill bara vila. Det går ju dock inte eftersom jag måste jobba. Någon annan som kännt likadant? Går det över?
Jag hade så mesta dels av graviditeten blev bättre i mitten och sen de sista veckorna sov jag nästan dygnet runt. Försök att äta bra och vara ute, det kanske gör en piggare.
Ja, så har jag haft det i början, det gick över efter någon vecka!
Extrem trötthet har hört till mina absolut tidigaste symtom varje gång.
Det är när jag plötsligt börjat somna i soffan utan vidare (händer aldrig annars) som maken börjat ana ugglor i mossen
Dock har det gått över ganska snabbt, bara efter den/de första veckorna.. Väntar nr 3 nu, och det var väl denna gång det hängde i längst, uppåt vecka 10-12 någonting. Har antagligen också en del att göra med att man redan har full rulle med småknoddarna här hemma
Hoppas det går över hyfsat snabbt för dig!
Åh, tack! Finns hopp då.
Det var verkligen första tecknen på båda mina graviditeter, när man behövde sova på eftermiddagen och hushållssysslorna fick vänta. Det är ett sätt för kroppen att varva ner, man kan inte längre stressa på samma sätt som tur är! Men man är mest trött i början med alla hormonförändringar. Vila så mycket du kan, det blir många vakna nätter sen ;)