Missfall
Hej! Jag plussade i början på oktober och det var min andra graviditet men i slutet på november så började jag blöda så min första tanke var såklart att det var ett missfall på g och mycket riktigt så var fallet då jag bokade tid för ett VUL. Jag trodde ju att jag var i vecka 13 men tyvärr så hade hjärtat slutat picka i v.7-8. Fick göra en medicinsk behandling för att det skulle komma ut då det inte hade kommit ut av sig själv. Har ett barn sen tidigare och detta var min andra graviditet som slutade i MF. Har ni någon erfarenhet om mensen har blivit förändrad efter ett missfall? Före missfallet så blödde jag i ett och typ fjärde dagen så minskade det och kom bara brunt (avslag) till femte-sjätte dagen, nu efter missfallet så har mensen blivit jättekonstig. Blöder normalt första och andra dagen på tredje dagen typ inget och fjärde dagen så kommer det avslag för att senare under dagen blöda inte ens en tesked och samma på femte dagen och sjätte och sjunde dagen lite avslag på pappret när jag torkar mig och idag den åttonde dagen samma kom bara blod en gång då jag torkade mig. Blir galen, varför håller det på så här egentligen? Är det för att kroppen inte kommit i balans efter missfallet? Vi har även försökt bli gravida igen i februari och mars men inte lyckats :( Har blivit gravid på första försöket, men varför inte nu lixom? Var i måndags och gjorde ett VUL för att jag ville få bekräftat att allt hade kommit ut och det såg bra ut iaf som tur var.