Kan jag ha fått en nervskada av EDA?
Hej alla där ute på familjeliv.
Har blivit mamma för första gången till en underbar liten kille som är 3 veckor gammal.
Har försökt och få hjälp via BB och sjukvården men ingen tråkigt nog tar mig på allvar.
Födde som sagt för 3 veckor sedan och hade en väldigt lång förlossning men slapp tur var akut kejsarsnitt och sugklocka som jag var rädd för att det skulle hända eftersom allt tog så lång tid.
Fick smärtlindring som EDA var då öppen 7 cm och vågade inte mer då jag var rädd av flera olika orsaker.
Nu så här efter och bara dagar efter förlossningen känner jag mig trött och svajig i benen och det känns konstigt när jag är ute och går. Vill helst inte gå ut men tvingar mig själv känns lustigt i både huvudet och kroppen.
Har stickningskänsla och att det domnar av och svaghetskänsla i vänstra delen av kroppen och har försökt att få hjälp men läkarna tar mig inte på allvar. Jag kan inte ens köra bil då det känns som om jag flyter med benen och inte känner vart gaspedalen ligger.
Har ändå sagt till dom att beröring känner jag men det känns lustigt sen upplever jag att mina reflexer blivit
överkänsliga eller hur man nu ska uttrycka sig.
Finns det en chans att jag kanske fått en nervskada av EDAN?
är oroliug och rädd men känns inte som om någon inom sjukvården tro på mig dom kallar detta för normalt
håller inte riktigt med..
Tack i för hand :)