• Anonym (ledsen)

vad ska jag göra?

jag är en tjej på 13 år min mamma och pappa skilde sig när jag var 1 år. Nu har min pappa en sambo som jag verkligen hatar men vågar inte säga det till min pappa. När jag är där så mår jag väldigt dåligt. Mina kompisar vet allt för dem är verkligen bäst och jag vet att jag kan berätta allt för dem och dem lyssnar verkligen. När jag är hos min pappa så försöker min lossas mamma bestämma över mig. Hon tror att hon vet allt om mig men hon vet ingenting om mig. Hon säger att jag inte får ha på mig för korta shorts, inte ha på mig smink och inte visa magen. Jag har inga vänner där och jag får inte bestämma vad jag ska göra och hon säger t.o.m. att jag inte får åka till stan med mina vänner eller med min store bror som är femton år. Nån gång vill jag få mod till att säga till henne att hon inte bestämmer ett jävla skit om mig (förlåt att jag svär). Och jag vill helst inte vara hos min pappa mer för att varje gång jag är där mår jag dåligt. Men jag vill inte göra min pappa ledsen men jag ser att pappa inte är så lycklig med henne. Vad ska jag göra? ska jag säga till pappa att jag inte gillar hans sambo eller ska jag säga till henne att hon inte bestämmer över mig? Snälla svara.

• Svar på tråden vad ska jag göra?
Svar på tråden vad ska jag göra?