• Anonym (Y)

    Vill göra slut med den bajsplumsande tjejen

    Brukar ni höra när era partners plumsande ljud när hen bajsar? Hörde min tjejs bajsplums nyss och jag blev så äcklad. Vill göra slut.

  • Svar på tråden Vill göra slut med den bajsplumsande tjejen
  • Anonym (Y)
    Anonym (B)) skrev 2014-04-04 00:25:26 följande:
    Du är högst 14 år eller så trollar du!



    jag är 21
  • Chiquita89

    Ha öronproppar nästa gång. Eller - väx upp. 


    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Anonym (Greta)

    Jag grät idag på dass! Det var så hårt! Fick hjälp med både bedövningssalva och peppning av pojkvännen som höll handen medan jag plockade mig själv. Det är kärlek!

  • Anonym (^^)

    Har inte du tänkt på att de plumsar när du skiter också? De gör de för alla! Lycka till med att hitta en tjej som är helt knäpptyst när hon skiter!

  • Anonym (cc)

    Be henne lägga lite toapapper i toaletten innan, då plumsar det inte.
    Klart du inte ska behöva råka höra när hon skiter. Det är bara du som man som får låta när du är på toaletten.

  • maritbinge

    När jag läser trådstarter av det här slaget vill jag bara springa till varje kille jag någonsin dejtat och ge dem varsin stor, blöt kyss som tack för att de aldrig förväntat sig att jag skall vara en Barbie utan alltid varit medvetna om att jag är människa jag också. 

  • Frontline
    Anonym (Y) skrev 2014-04-04 00:01:19 följande:
    Brukar ni höra när era partners plumsande ljud när hen bajsar? Hörde min tjejs bajsplums nyss och jag blev så äcklad. Vill göra slut.
    Vill du veta en hemlis?

    Även kungen har förmodligen ett plumsande ljud när han skiter, så nu vet du det och kan glädja dig åt att din tjej ligger på samma nivå som kungen...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (.)
    maritbinge skrev 2014-04-04 00:46:40 följande:
    När jag läser trådstarter av det här slaget vill jag bara springa till varje kille jag någonsin dejtat och ge dem varsin stor, blöt kyss som tack för att de aldrig förväntat sig att jag skall vara en Barbie utan alltid varit medvetna om att jag är människa jag också. 
    Människan som startat den här tråden finns inte på riktigt... Troll bor i skogen.
  • maritbinge
    Anonym (.) skrev 2014-04-04 01:18:10 följande:
    Människan som startat den här tråden finns inte på riktigt... Troll bor i skogen.
    I thought as much, men faktum är att jag faktiskt träffat personer som på riktigt blivit äcklade och slutat dejta tjejer för att de hört vad som försiggår på toaletten. 
  • Frontline
    Anonym (.) skrev 2014-04-04 01:18:10 följande:
    Människan som startat den här tråden finns inte på riktigt... Troll bor i skogen.
    Vart bor denna då?



    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (.)
    Frontline skrev 2014-04-04 01:26:01 följande:
    Vart bor denna då?

     



    Vart den bor är svårt att säga eftersom den inte rör på sig eller har en riktning.
  • viseversa

    VA har du en tjej som BAJSAR?!! Ja det är ju INGEN som gör. Inte du heller antar jag? ELLER så växer du upp lite lilla gubben.

  • Anonym (Barbie)

    Jamen fy f*n vad äckligt att hon bajsar! Jag har inte bajsat, ätit, fisit, tagit bort sminket eller något annat som gör mig äcklig under de 10 år som min man och jag varit tillsammans!

  • Som snö

    En tjej som bajsar?

    Tänk om hon vill ha analsex, och du vet att hon brukar bajsa!!

    Vidrigt!!!

    Nä. Tjejer ska fan inte bajsa!!

  • Anonym (Var och vart)
    Anonym (.) skrev 2014-04-04 01:35:57 följande:
    Vart den bor är svårt att säga eftersom den inte rör på sig eller har en riktning.
    Ja - det verkar vara en en folksjukdom det där. Att inte kunna skilja på var och vart. Det och användandet av inkorrekta särskrivningar.

    Vart ska du gå och var är den kan man tänka om man har svårt att avgöra när man ska använda var respektive vart.
Svar på tråden Vill göra slut med den bajsplumsande tjejen