• cecal

Mvc Skogås

Hej! Har nyligen plussat och tänkte ringa Mvc. Men insåg att det finns så många att välja på. Jag bor i Skogås och här finna ju en Mvc. Min fråga är om någon vet om dom är bra där? Har kollat lite på nätet men inte hittat något om den. Har fundrat på Mama Mia Söder, men det skulle vara rätt skönt med en BM nära hemmet.

• Svar på tråden Mvc Skogås
  • Mamacitaa

Hej

Jag gick på Mvc i Skogås men bm jag hade då tycker inte jag brydde sig om mina funderingar o tankar. Så jag bytte till Mama Mia Söder och kunde inte valt bättre Mvc..väntar 3an och går på mama Mia även denna gng men i city då jag flyttat :)

7 Maj/ 8 okt
  • cecal

Tack för ditt svar Då blir det nog Mama Mia Söder :) Vad hette din BM där?

• Jenjenjen01

Jag gick hos en barnmorska i Skogås som hette Britt-Marie, hon var helt fantastisk! Nu har jag flyttat och är gravid igen och saknar henne varje gång jag ska till MVC.

• cecal

Okej. Undrar om hon jobbar kvar i Skogås?

• Jenjenjen01

Senast jag gick där var 2011, vet inte om hon jobbar kvar. Du kan ju alltid ringa och fråga. På slutet var det väldigt skönt att slippa ta sig in till stan för kontroller när man ändå var hemma, men då gick jag iofs över mycket också.

• cecal

Lite så känner jag också, att det kanske är skönt att ha det nära sig framförallt på slutet.

• Mamacitaa
    cecal skrev 2014-04-04 10:55:40 följande:
    Tack för ditt svar Då blir det nog Mama Mia Söder :) Vad hette din BM där?

Kerstin Westman. Bästa bm :) (för mig/oss)
    7 Maj/ 8 okt
  • snöblask

Jag har precis plussat och funderar oxå på mvc. Funderar dock mellan farsta och Skogås för precis som ngn skrev är det skönt att ha nära mot slutet när det kan vara täta kontroller!

• Nathalie009

Jaha jag bor oxå i Skogås hade ingen aning att de fanns mvc här..bokade inskrivning i handen ist :)

• snöblask

Vilken mvc blev det? Jag har varit på inskrivning i Farsta, barnmorskan var trevlig men sååååå sunkig. Funderar på att byta!

Svar på tråden Mvc Skogås