• Anonym (:()

Han kommer inte i mig

Hejsan allihopa.
    Jag och min kille har börjat planera att vi vill skaffa barn, och båda två känner oss redo och vi vill verkligen att detta ska gå! Vi har sex ungefär 3-4 gånger i veckan, och jag vet när jag brukar ha ägglossning.

Men till problemet... Han har ALDRIG kommit i mig. Det enda som går är att använda handen, och det har blivit väldigt frustrerande för oss båda. Om det fungerar med handen så borde det fungera där nere med. Och jag är helt säker på att jag inte för "slapp", har legat med andra förut som kunnat komma (de var även mindre utrustning än min nuvarande kille liksom).

Vi har försökt i kanske 3 månader att stoppa in spermierna med fingret men det verkar helt omöjligt. Både han och jag vill så gärna att han ska kunna komma i mig.
    Vad tror ni det kan bero på?
    Finns det några ställningar som kan hjälpa killar att komma lättare, och kan jag göra något?

• Svar på tråden Han kommer inte i mig
  • Nöjd man

Men om du/han använder handen tills innan de ska gå för honom och att han då stoppar in den. 

Ja prova på olika ställningar. Var inte blyga Skäms

Nöjd man skrev 2014-04-04 12:09:11 följande:
    Men om du/han använder handen tills innan de ska gå för honom och att han då stoppar in den.  Ja prova på olika ställningar. Var inte blyga 

Han brukar bli rätt stressade över det och det blir svårt då. Har du tips på några bra ställningar som kan få killen att komma lättare?
  • Anonym (funk)
    Nöjd man skrev 2014-04-04 12:09:11 följande:
    Men om du/han använder handen tills innan de ska gå för honom och att han då stoppar in den. 
    Så fick jag och mitt barns far göra och det funkade.
    Lite trist bara. Men det fungerar.
    Anonym (funk) skrev 2014-04-04 12:16:20 följande:
    Så fick jag och mitt barns far göra och det funkade. Lite trist bara. Men det fungerar.

Hade ni samma problem som oss? Hur fick ni den metoden att fungera? vi får inte det riktigt att gå. När han kommer och ska stoppa in den blir det bara fumligt och han hinner komma innan och så blir det misslyckat igen. Vill så gärna att detta ska gå.
  • Nöjd man
    Anonym (:() skrev 2014-04-04 12:15:09 följande:

Han brukar bli rätt stressade över det och det blir svårt då. Har du tips på några bra ställningar som kan få killen att komma lättare?
    Det är ju lite olika kan jag tänka mig. Men om det tar tid för honom är det viktigt att den är bekväm. 

Kom på att det finns penisringar med vibrator. Skaffa en sån så lär han komma utan problem Solig
  • slutdiskuterat
    Anonym (:() skrev 2014-04-04 12:05:52 följande:
    Vi har försökt i kanske 3 månader att stoppa in spermierna med fingret
    What? Kommer han på dig och så petar ni in det med ett finger? Förstår inte...
    There is a new sheriff in town
  • Anonym (Krass)

Vanligt hos killar som runkar för mycket...

• Studentpappa

Han måste kunna runka precis framför dig om du ligger på rygg, när han kommer så stoppar han in den och låter det som är kvar komma i dig.

Orgasmen tar ju inte slut i samma sekund han slutar dra i snorren.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
    slutdiskuterat skrev 2014-04-04 12:36:41 följande:
    What? Kommer han på dig och så petar ni in det med ett finger? Förstår inte...

Ja vi har försökt med det. Svårt dock och ganska svårt att bli gravid på det sättet.
  • slutdiskuterat
    Anonym (:() skrev 2014-04-04 13:03:15 följande:

Ja vi har försökt med det. Svårt dock och ganska svårt att bli gravid på det sättet.
    Men kommer han i handen på dig eller vad?

Ni har inte testat sån där spruta man kan köpa på apoteket?
  • Inteutanproblem

Verkar främst vara ett psykologiskt, stress relaterat problem för honom. Kanske vore vettigt om han kunde fått snacka med någon och få tips på mentala verktyg han kan ta till när stressen börjar smyga på?

Ni kan ju också prova lite sexleksaker. Penisring med vibrator eller den dyrare we vibe? Tillräckligt skönt borde det då bli, kanske tillräckligt för att han lättare skall kunna fokusera på det sköna istället för att bli distraherad av stressen.

• Anonym (k)
    Anonym (:() skrev 2014-04-04 13:03:15 följande:

Ta en medicinspruta och spruta upp det.
  • Anonym (K 2)
    Inteutanproblem skrev 2014-04-04 13:05:26 följande:
    Verkar främst vara ett psykologiskt, stress relaterat problem för honom. Kanske vore vettigt om han kunde fått snacka med någon och få tips på mentala verktyg han kan ta till när stressen börjar smyga på?

Ni kan ju också prova lite sexleksaker. Penisring med vibrator eller den dyrare we vibe? Tillräckligt skönt borde det då bli, kanske tillräckligt för att han lättare skall kunna fokusera på det sköna istället för att bli distraherad av stressen.
    We wibe är bara ett påhitt att den är för par för att sälja bättre. Den är i första hand för kvinnan.
  • Anonym (Hört det förr)

Hade faktiskt en manlig kollega som hade detta "problemet". Han kunde helt enkelt inte komma vid samlag utan enbart masturbering. Han kunde ej heller komma vid avsugning eller om någon kvinna runkade av honom.
    Detta gjorde ju att han kunde hålla på i timtals så det var väl positivt om han hade en KK exempelvis; Dock var han nojjig över sina möjligheter att producera barn i framtiden.

Hursom låt din kille runka tills han börjar komma och sedan stoppa in den i dig så fort han kan, antar att den mesta delen av satsen landar i dig då. Lycka till med att få ett barn :)

• Anonym (Hört det förr)

Jag vill även tillägga att det kan ta tid att bli gravid; snittiden för par som ej har någon nedsatt "funktion" är 7månader. Så känn er inte stressade; dock förstår jag frustrationen

• Anonym (funk)
    Anonym (:() skrev 2014-04-04 12:23:32 följande:

Hade ni samma problem som oss? Hur fick ni den metoden att fungera? vi får inte det riktigt att gå. När han kommer och ska stoppa in den blir det bara fumligt och han hinner komma innan och så blir det misslyckat igen. Vill så gärna att detta ska gå.
    Vi hade samma problem, ja. Vi gjorde så som andra har tipsat om här i tråden. Visst blev det lite fumligt och kom utanför vissa gånger och andra gånger lyckades allt komma på rätt ställe Glad
    Det tog ca 9 månader innan vi lyckades.

Tipset med apotekspruta tycker jag låter som ett bra alternativ annars, det hade vi nog gjort ifall "stoppa in den precis när det går-metoden" inte funkat.
  • Anonym (funk)
    Anonym (funk) skrev 2014-04-04 13:52:27 följande:
    Vi hade samma problem, ja. Vi gjorde så som andra har tipsat om här i tråden. Visst blev det lite fumligt och kom utanför vissa gånger och andra gånger lyckades allt komma på rätt ställe Glad
    Det tog ca 9 månader innan vi lyckades.

Tipset med apotekspruta tycker jag låter som ett bra alternativ annars, det hade vi nog gjort ifall "stoppa in den precis när det går-metoden" inte funkat.
    ...9 månader innan jag blev gravid alltså, inte innan vi lyckades få in en sats Skrattande
  • Anonym (.)

Det går inte att peta in spermierna med figret... Då lär ni få försöka länge. Köp spruta på apoteket eller kolla upp heminsemination.

Svar på tråden Han kommer inte i mig