• bjina

gravid med bf hösten 2014

Hejsan jag underar om det finns nån fler där ute som är gravid och har BF till sensommaren/hösten?

Jag själv är 23 år gammal och har BF 5 September. 

Vore roligt att prata med andra som ska få en liten knodd ungefär samtidigt :)

• Svar på tråden gravid med bf hösten 2014
  • LillaJag06

Tror det finns en stor septembertråd men hade svårt att komma in i den så du kanske kolla om det finns en i din stad? Jag är med i en som heter bf september Kalmar. Så prova och sök på det.

• rims

Jag har beräknat bf den 8 oktober. Är i v 15 nu. Ena stunden känns tiden långsam och sen som de gått rätt fort då de snart gått halva tiden. Men jag tror man i början räknar nästan varje dag för att komma närmare v 12. Sen räknar man mer till andra trimestern. Och sen till RUL. Efter rul kan man hoppas att man räknar ner månadsvis iatället. Haha

• Idaoda

Hej! Hoppar gärna hit :) Har BF den 5 oktober, är i vecka 16 nu. Ska ha RUL den 5 maj, ska nog reda på könet då :) Hoppas ni alla mår bra! ?Kram?

• rims

Vi har rul 8/5. Första barnet och vi ska nog kolla kön. Nervös som f*n.

• Madick

Början av september är min trea beräknad. Är i bästa tiden nu förutom att jag plötsligt inte vill äta. Väldigt mystiskt eftersom jag normalt äter allt och mycket.

Svar på tråden gravid med bf hösten 2014