Min flickvän slår mig när hon blir arg.
Jag har ett förhållande sedan snart 3 år tillbaka med en tjej med borderline. Hon har svårt att vara själv, har svårt att lita på folk, kan bli svartsjuk, ibland är hon väldigt ledsen och ibland kan hon vara lite hyper nästa så hon kan bli jobbig. Trots dessa såkallade egenskaper eller vad man ska säga så är hon en älskvärd person med ett stort hjärta, hon är väldigt omtänksam och ställer alltid upp för alla, även människor hon inte känner. Hon är klok och går att resonera med om hon är i stabilt tillstånd, bra värderingar och humor. Ett problem är när hon blir riktigt arg så kan hon ta till våld. Jag gjorde ett misstag på fyllan och strulade med en annan tjej men berättade för min tjej och då blev hon vansinnig och slog mig, sparkade mig, spottade på mig och nedvärderade mig genom hårda ord. Kanske något jag fick ta då eftersom jag gjort henne illa men nu så kan hon bli arg och ledsen för det jag gjorde mot henne och bråkar vi ordentligt så tar hon till våld, hon slår mig inte på det sätt hon gjorde när jag berättade men hon buttas och kastar saker på mig och hon har även slagit sig själv när hon blir så arg. Jag vet inte vad jag ska göra för jag blir också arg när hon går på mig och ibland vill jag bara gå på tillbaka. Vad kan jag säga till henne? Vi båda är 20+, inte sambos men hon är jämt hos mig så man kan nästan säga att hon bor här. Jag älskar henne men ibland blir hon så intensiv.