Kissnödig/kåt
Jag är en 22-årig tjej och har sedan jag var 20 haft lite svårt att skilja på om jag är kissnödig eller kåt...
Känslan är densamma i underlivet. Det är oftast när jag är nyvaken och ligger bredvid min pojkvän som jag kan ligga och rulla runt och verkligen tro att jag är morgonkåt. Sen går jag på toa och inser att jag bara var kissnödig.
Jag har undersökt saken som den att jag faktiskt fått till med lite morgonsex någon gång då jag känt såhär, men då har 1) jag inte alls varit våt 2) blygdläpparna har varit "sladdriga" som vanligt och inte i "ståndläge" 3) jag har inte kunnat slappna av under sexet eftersom jag känt att jag då skulle ha kissat på mig. Dessutom har det inte varit något höjdarsex direkt.
Det första jag gör numera om morgonen är alltså att kissa och sen känna efter (och hör och häpna: någon gång har jag faktiskt varit morgonkåt).
Jag har inte vågat prata med mina vänner om detta så jag vet inte om jag är ensam på hela jorden med detta problem eller om det är vanligare än jag tror... Är jag ensam om att ibland ha svårt att skilja mellan om man är kissnödig eller kåt?