• saaatine

cypern fig tree bay tips på aktiviteter

Jag och sambon ska åka till cypern i början av sommaren. Vi valde just cypern pga att de verkar vara varmast där redan i maj. Vi åker utan barn och har tänkt att bara få om varandra. Men nu när tiden går funderar jag på vad som finns att göra mer än sola o bada. Vilket jag kommer tröttna på redan efter någon dag. Festa är inte riktigt min grej Någon som art där som har någon bra tips... något man kan kolla på Kanske finns det någon fint ställe att promenera... är de lätt o ta sig till något annat ställe Detta är min första chater så jag är helt grön ...

• Svar på tråden cypern fig tree bay tips på aktiviteter
  • sär skriven

Det ska finnas en vattenshow där som är fin, vi åkte aldrig på den dock. Sedan tyckte vi att shoppingen var ganska bra, vi fyndade fina resväskor. Det finns utflykter runt Famagusta, den övergivna staden. Man får inte åka in i själva staden men åker runt så man ser den. Inte heller det gjorde vi. Jag vet att det finns båtutflykter också med glasbottenbåtar. Det är inte så långt mellan Fig Tree Bay och Ayia Napa, där kan man åka till vattenlandet (häftigt men jag är inte så våghalsig av mig så jag åkte nästan ingenting). Nisse Beach ligger också i Ayia Napa och är väl värt ett besök, otroligt vacker strand! 

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden cypern fig tree bay tips på aktiviteter