• Anonym (gaaaaah!)

Helvetes jävla skitunge!

Nu har ungfan börjat stjäla igen! Fan så sjukt jävla skitlack jag blir!
    Hoppas att det en dag slutar med lämning med polis så att föräldrarna kanske får upp ögonen.

• Svar på tråden Helvetes jävla skitunge!
  • Anonym (oj)

Oj oj utveckla gärna...

• Anonym (undrar)

Hur gammalt är barnet?

• taquine

Älskar verkligen ditt språk eller något..Obestämd Du får väl precisera dig om ungen. Ålder, ditt förhållande till barnet etc.

If you're going trough hell, keep going/
  • Fjärilslarv

uppfostra ungjävlen så slutar väl ungfan att sluta stjäla?

• Anonym (gaaaaah!)
    taquine skrev 2014-04-06 18:54:14 följande:
    Älskar verkligen ditt språk eller något..Obestämd Du får väl precisera dig om ungen. Ålder, ditt förhållande till barnet etc.
    Trådstarten blev skriven i "stundens hetta", nu har jag lugnat ner mig.
    Blir bara så besviken och ledsen när allt vi jobbat för helt plötslig bara ser ut att ha försvunnit.

Min sambo har två barn sedan innan, det är ett av dessa barn som är, vad ska man säga? något problematisk.
  • Anonym (oj)
    Anonym (gaaaaah!) skrev 2014-04-06 19:27:45 följande:
    Trådstarten blev skriven i "stundens hetta", nu har jag lugnat ner mig.
    Blir bara så besviken och ledsen när allt vi jobbat för helt plötslig bara ser ut att ha försvunnit.

Min sambo har två barn sedan innan, det är ett av dessa barn som är, vad ska man säga? något problematisk.
     Ja säg något mer än något problematiskt.. du kan inte starta en tråd och liksom inte tillföra något..om du vill ha råd så att säga...?

Vad gör skitungen?
  • Anonym (gaaaaah!)
    Gathehielm skrev 2014-04-06 19:30:24 följande:
    Sno något från henne, så får hon se hur det känns.
    Mjaaa, jag tror på den här nymodiga metoden som man kallar "positiv förstärkning" Flört
  • Gathehielm
    Anonym (gaaaaah!) skrev 2014-04-06 20:00:32 följande:
    Mjaaa, jag tror på den här nymodiga metoden som man kallar "positiv förstärkning" Flört
    Ingår epitet som "Helvetes jävla skitunge" i den metoden?
  • Defeateris
    Gathehielm skrev 2014-04-06 20:08:07 följande:
    Ingår epitet som "Helvetes jävla skitunge" i den metoden?
    Fast det är kanske just för att det inte ingår i den metoden som TS väljer att kräka ur sig ilskan och frustrationen här, så hen slipper ta ut den över bonusbarnet..

Tycker att det är spännande att människor överlag, och än mer här på FL (pratar inte specifikt om dig nu) verkar tro att en i verkligheten måste vara precis som en är på ett anonymt forum och säga samma saker där som en kan säga anonymt på forumet..
  • Anonym (gaaaaah!)
    Defeateris skrev 2014-04-06 20:10:26 följande:
    Fast det är kanske just för att det inte ingår i den metoden som TS väljer att kräka ur sig ilskan och frustrationen här, så hen slipper ta ut den över bonusbarnet..

Tycker att det är spännande att människor överlag, och än mer här på FL (pratar inte specifikt om dig nu) verkar tro att en i verkligheten måste vara precis som en är på ett anonymt forum och säga samma saker där som en kan säga anonymt på forumet..
    Tack!
  • Gathehielm
    Defeateris skrev 2014-04-06 20:10:26 följande:

Självklart är det så, jag bara retas lite.
Svar på tråden Helvetes jävla skitunge!