Gravid i vecka 27+0
Jag måste bara få skriva av mig, jag väntar mitt andra barn. Jag har haft foglossning sen vecka 13 och är sjukskriven 25% så jag jobbar 75% och foglossningen har blivit mildare men jag har sammandragningar ofta med stress som kommer med jobbet och ryggen gör konstant ont och är så förbannat trött hela tiden och känner mig som en så dålig mamma då jag inte har lika mycket orka längre.. Jag jobbar på förskola på småbarnsavdelning, mycket hög ljudnivå, mycket lyft, går i trappor. Min arbetsplats är en gammal högstadie skola... Har fråga min chef om förflyttning men fått till svar att hon inte kan förflytta mig.. Jag har sökt graviditets penning men det är några veckor tills jag får reda på om jag blir beviljad eller inte.. Räknar inte med det. Imorgon är det måndag och jag har sån ångest över att behöva gå ditt! För jag känner snart orkar jag inte mera! Vill bara vila och vara en sån bra mamma som jag bara kan. Vill ibland bara låsa in mig på toan på jobbet och gråta! Jag har adhd och ställer ofta höga krav på mig själv och jag försöker hitta lugnet men aa det går inte alltid... Är det någon som känner igen sig? Ska jag be om att bli sjukskriven mer eller bara köra på tills det är dags?