Vad tycker ni om detta PERSONLIGA brev???
Hej
Jag är en positiv och ansvarsfullperson som alltid ser lösningar snare än problem. Ger alltid 100% vad jag än gör. Är stresstålig av mig och upplever det snarare som roligt när det är fart och rörelse än jobbigt. Av erfarenhet som restaurang ägare krävs det att vara mycket stresstålig och därifrån har jag lärt mig att vara stresstålig. Jag har inga problem att samarbeta, arbetar lika gärna ensam som i grupp. Jag tycker om att fatta egna beslut och att ha ansvar för mina egna arbetsuppgifter.
Jag har arbetat och har skaffat erfarenhet inom olika områden: byggbranschen, restaurang/café, jordbruk/bonde, lokalvårdare,
Inom byggbranschen har jag arbetat som snickare, kaklare, murare, putsare och målare. Jag har varit med och byggt scenen för medeltidsspelet ”Vid Ljuda os” vid Lödöse museum.
Inom jordbruk är jag uppvuxen på landet/bondgård där vi har haft många djur som kor, får, höns som jag tog hand om. Jag har lärt mig att plantera träd som olivträd, plommonträd, vindruvsträd m.m. odla grönsaker, plöja mark med traktor i mitt hemland.
Inom restaurang branschen har jag jobbat och ägt olika restauranger/pizzeria i Sverige. Jag har ägt en pizzeria i xxx och xxx där jag har sköt allt som krävs för att driva en pizzeria. Har också varit anställd som pizzabagare i flera olika pizzerior.
På fritiden tycker jag om att vara med familjen och träffa släkt och vänner. Tycker om att vara ute i naturen och resa.