snälla se detta personliga brev snabbt....
Hej igen!
Har startat en ny tråd för bättre chanser att nya svarar =)
Jag har ändrat lite som de ni sa och vill att ni tar en titt igen och gärna ändra om ni vill =)
Jag försökte övertyga att arbetslivserfarenhet passar med detta yrke???
Ansökan till tjänsten som Fastighetsskötare
Jag har sett er annons om fastighetsskötare i Platsjournalen och är mycket intresserad av det
arbetet.
Med mina många års arbetslivserfarenhet tror jag att jag skulle kunna göra mycket nytta på era fastigheter. Jag trivs väldigt bra med dessa arbetsuppgifter, då det är ett både självständigt och rörligt arbete. Jag är en praktisk person som gärna arbetar med mina händer. stresstålig - jag tycker om när det är fart och rörelse omkring mig! Jag har lätt för att samarbeta, men uppskattar också att arbeta ensam när arbetsuppgiften kräver det. Jag tar ansvar för mina arbetsuppgifter, och ser alltid till att fullfölja mina åtaganden och är en problemlösare.
Jag har arbetslivserfarenhet inom olika områden: byggbranschen, restaurang/café, jordbruk/bonde och lokalvårdare.
Inom byggbranschen har jag arbetat som snickare, kaklare, murare, putsare och målare. Jag har varit med och byggt scenen för medeltidsspelet ”Vid Ljuda os” vid Lödöse museum.
Jag är jag uppvuxen på en bondgård i xxxxx, där vi har hade kor, får och höns, som jag tog hand om. Jag har lärt mig att plantera träd, odla grönsaker, plöja mark med traktor.
Inom restaurangbranschen har jag jobbat på ett flertal olika restauranger och pizzerior i Sverige. Jag har även ägt en pizzeria i xxxx och xxxxxx, där jag ansvarade för allt som krävs för att driva eget företag.
Mycket av det jag har jobbat med ingår också i en fastighetsskötarens vardagliga jobb som serviceyrket inom restaurangbranschen där man hanterar mycket kundkontakter och sprider glädje. Med den kompetens jag har inom byggbranschen och bondelivet anser mig passa in som fastighetsskötare.
På fritiden tycker jag om att vara med familjen och träffa släkt och vänner. Tycker om att vara ute i naturen och resa