• idaapida

Första mensen efter missfall/skrapning, orolig.

För ca 1 månad sedan fick jag göra en sen abort efter att de konstaterade mitt ma. Fostret dog i vecka 13-14 men blödningen kom i vecka 18. Efter den sena aborten hade jag fortfarande blod rester kvar i livmodern så då blev det en skrapning  3 veckor efter. Efter skrapningen och fram tills idag har jag haft stickningar och smärtor nere i livmodern, i två dagar vågade jag knapp gå på toa för att jag hade ett hemskt tryck nedåt i livmodern så det kändes ungefär som att allt skulle rasa ut! Jag har ringt till sjukhuset men inte alls fått svar på det jag undrar, har även blivit
    uselt bemött där under alla de gånger jag varit där nu under denna tid.

Så nu väljer jag att höra lite med er här, så till min fråga; Idag är det 2 veckor sedan jag gjorde skrapningen och jag har börjat blöda, det skulle ju väldigt troligtvis kunna vara mensen men jag tycker att det kommer så extremt mycket jämfört med min normala mens plus att den är näst intill svart. Hur var er första mens efter missfall/ma?
    Och är det någon som varit med om en oerhört kraftig tryck känsla neråt i livmoder, detta fick jag ca 1 vecka efter skrapningen.

• Svar på tråden Första mensen efter missfall/skrapning, orolig.
Svar på tråden Första mensen efter missfall/skrapning, orolig.