• Anonym (Jojo)

Hur kan mammar gå ut o festa när deras barn är mellan 1 månad- 5 år! Herregud är de fel på er, skaffa inte barn om de är bättre o mysa ute!

Nämen jag tycker de är jätte fel att mammor går ut, när man kan vara hemma o mysa med familjen/barnet/barnen..

O de jag vill säga är också till dem som skaffar barnvakt för att gå ut o roa sig, asså allvarligt.....

Visst får man roa sig men då kan ni gott vänta till barnet är stort nog o klara sig själv!

Skämms på er!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-08 19:53
    De handlar inte om pappor o denna tråden!
  • Svar på tråden Hur kan mammar gå ut o festa när deras barn är mellan 1 månad- 5 år! Herregud är de fel på er, skaffa inte barn om de är bättre o mysa ute!
  • Ann Cistrus

*gäsp*

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Anonym (....)

Men seriöst, gå och lägg dig om du sitter å har så jäkla tråkigt.

• Anonym (suck)

Lika illa om det är pappan som går ut?

• LillGris

Japp. Håller med. Värdelösa mammor som inte vill vara med sina barn 24/7/365. Skaffa inte barn om du vill ha lite skoj liksom. Egokärringar.

• Anonym (hnn)

Du tror på allvar ett barn är stort nog att ta hand om sig själv?

Vad tycker du om pappor som går ut när barnen är små?

Gäller samma sak om barnet är med pappan och inte med barnvakt?

• Anonym (herregud)

Och pappor som går ut och festar då, är det lika hemskt? Ska både mammor och pappor vara hemma tills barnet är stort nog att klara sig själv?

• LillGris

Helt otroligt att man öht kan tänka tanken att göra annat än mysa med sina barn faktiskt. Varje dag. Hela dagarna. Mmmmyyyyysssss

• Anonym (party)

de som tycker att gå ut är ett nöjde måste väl få göra det ibland? menar inte varje helg.

andra har kanske att gå på bio som nöje. ska de inte få gå iväg några timmar en kväll förän barnet är stort nog att klara sig självt? trams.

egentid i ett shoppingcentrum? "nä, jag väntar tills mitt barn blir myndigt och flyttar hemifrån". Skrikandes

• KimPossible

Är du en av alla haters som håller på att tracka sönder bloggerskan Dessie? Om så är fallet, är det du och dina hatpolare som bör skämmas. 

Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
Svar på tråden Hur kan mammar gå ut o festa när deras barn är mellan 1 månad- 5 år! Herregud är de fel på er, skaffa inte barn om de är bättre o mysa ute!