• Saturnus

    En äggledare, se hit!

    Hej! Jag har opererats för ett utomkveds och har bara en äggledare och vill komma i kontakt med i samma situation. Någon? Jag undrar om ni andra endast har inseminerats om ni ägglossat på den sida äggledaren finns kvar?

  • Svar på tråden En äggledare, se hit!
  • Jenny 219

    Jag hag gjort en Ivf med bara en äggledare, som det dessutom var stopp i, och blev med ba
    rn på 1:a försöket.

  • Saturnus
    Jenny 219 skrev 2014-05-13 14:13:32 följande:

    Jag hag gjort en Ivf med bara en äggledare, som det dessutom var stopp i, och blev med ba
    rn på 1:a försöket.


    Åh härligt med en solskenshistoria! :) Vilken vecka är du i?
  • Kevinsmamma01
    Saturnus skrev 2014-04-07 22:47:00 följande:
    Hej! Jag har opererats för ett utomkveds och har bara en äggledare och vill komma i kontakt med i samma situation. Någon? Jag undrar om ni andra endast har inseminerats om ni ägglossat på den sida äggledaren finns kvar?
    Hej! Jag har bara en äggstock och en äggledare på grund av äggstockscancer när jag var 25. Jag har en fin och jämn cykel och tror jag ägglossar varje månad (får smärtor kring äl). Genomgår nu donatorinseminering och får två äggblåsor varje gång på pergotime =) Den kvarvarande kompenserar för den andra säger min läkare!

    Lycka till =)
  • Saturnus
    Kevinsmamma01 skrev 2014-05-13 23:17:08 följande:
    Hej! Jag har bara en äggstock och en äggledare på grund av äggstockscancer när jag var 25. Jag har en fin och jämn cykel och tror jag ägglossar varje månad (får smärtor kring äl). Genomgår nu donatorinseminering och får två äggblåsor varje gång på pergotime =) Den kvarvarande kompenserar för den andra säger min läkare!

    Lycka till =)
    Jag har också hört det. Jag fick också två äggblåsor med Pergotime. Har du gjort inseminationen? Jag väntar på plus nu, jag har också gjort insemination. :)
  • Kevinsmamma01
    Saturnus skrev 2014-05-14 20:45:33 följande:
    Jag har också hört det. Jag fick också två äggblåsor med Pergotime. Har du gjort inseminationen? Jag väntar på plus nu, jag har också gjort insemination. :)
    Jag har gjort två inseminationer...tyvärr utan plus än så länge, men taggar nu inför den tredje nästa vecka! Tredje gången gilltSkrattande

    Hoppas och håller tummarna för att du får ett plus nu dåSolig
  • Saturnus

    Jag plussade idag, helt oväntat! Jag har plussat så tidigt förr så jag hade givit upp.

    Jag dansade med min son hemma i morse! :) Blev så glad och han dansade med och skrattade.

    Äntligen nu hoppas jag att det sitter på rätt ställe och är friskt och vill stanna!

  • KattaochAnja

    jag har bara den vänstra kvar och jag lära ta bort den högra pågrund av en tumör på 17cm i diameter. de blir IVF för oss för inseminering funkar inte för oss tror läkaren .. för i ultraljudet så tror dom att dom ser ej genom trängling ledare.. så de får bli IVF


     


    Kram kram

Svar på tråden En äggledare, se hit!