• Anonym (Sie)

Hur gör ni med ögonbrynen?

Jag har förstått hur man noppar, men hårstråna som finns i mina bryn kan bli så långa, samt så böjer de sig så de hamnar lätt utanför formen på brynet.
    Hur gör ni med sånt? Om ni nu har samma problem. Noppar ni alla för långa strån eller klipper ni dom?

Känner att mycket av mina bryn skulle försvinna om jag noppade bort dom.

• Svar på tråden Hur gör ni med ögonbrynen?
  • Anonym (gele)

sätt lite hårgele i dem

• Anonym (wax)

Wax hårsprej gele klippa? Klippa ytterst lite på de strån som e långa.

• Anonym (...)

Jag plockar och färgar mina bryn. De längsta stråna klipper jag. För att de ska hålla formen så sprutar jag hårspray på fingret, drar fingret över ögonbrynen och sedan kammar jag rätt dem med en brynborste.

• Anonym (Sara)

Borsta dom upp med en kam eller brynborste, sedan tar du en nagelsax och klipper hårstråna som sticker ut.

• Anonym (Tips)

Jag bryr mig inte om det, men vill man så kan man trimma. Jag sökte på youtube och länkar de två första resultaten som kom upp så kan du få se hur man gör.

">Ett

">Två

• Anonym (Buskig)

Noppar,klipper och använder färgad ögonbrynsvax. Tycker ögonbrynen blir bara längre och saggigare och spretigare för varje år,men vad göra,åldern tar ut sin rätt.   Ovanpå det håller de på att bli vita,usch.

• BigMami

En JÄTTEBRA öginbrynsprodukt är Anastasias Dipbrow pomade! En cremefärg som blir som en skugga när man lägger på den & den torkat. Man applicerar den med en snedställd pensel. Blir superfint och naturligt! Den sitter som berget också.

• Anonym (Sie)

Tack för era svar! Får kolla upp de olika sakerna ni tipsade om

Svar på tråden Hur gör ni med ögonbrynen?