Någon som gjort analblekning?
Hej, någon här som gjort analblekning hemma?
Skulle skämmas om jag gjorde det på salong.. Och det är kanske lite billigare hemma.
Någon som kan berätta lite om hur det funkade? Bra resultat? Hur länge höll det?
Hej, någon här som gjort analblekning hemma?
Skulle skämmas om jag gjorde det på salong.. Och det är kanske lite billigare hemma.
Någon som kan berätta lite om hur det funkade? Bra resultat? Hur länge höll det?
Vilken färg har du tänkt dig? En klassisk gräddvit eller kanske en pastellrosa nu när vi går mot vår och allt?
Haha😂
Jag skulle skämmas för ett sådant tilltag om jag så gjorde det hemma i mörkret under en filt. Den dagen jag börjar bleka min röv så hoppas jag att nån är barmhärtig och avlivar mig på fläcken.
Vi förfasar oss (med all rätt) över andra kulturers könsstympningar, läpputtöjningar etc. samtidigt går vi själva och betalar dyra pengar för att hälla klorin på analen för att vi vill vara "fina"...
Jag är lite nyfiken på om analblekning också är en sådan där sak som de som låter göra den hävdar är för deras egen skull. Och om det är så, så undrar jag hur många gånger per dag de beundrar resultatet.
Det är inte håret man bleker 😉
Men VARFÖR ska du bleka skithålet??? Är du porris?