• Anonym (brunthål)

Någon som gjort analblekning?

Hej, någon här som gjort analblekning hemma?
    Skulle skämmas om jag gjorde det på salong.. Och det är kanske lite billigare hemma.
    Någon som kan berätta lite om hur det funkade? Bra resultat? Hur länge höll det?

• Svar på tråden Någon som gjort analblekning?
  • Påven Johanna

Vilken färg har du tänkt dig? En klassisk gräddvit eller kanske en pastellrosa nu när vi går mot vår och allt? 

• taquine
    Påven Johanna skrev 2014-04-08 18:31:07 följande:
    Vilken färg har du tänkt dig? En klassisk gräddvit eller kanske en pastellrosa nu när vi går mot vår och allt? 
    ha ha
    If you're going trough hell, keep going/
  • Anonym (Bara jag)

Haha😂

Påven Johanna skrev 2014-04-08 18:31:07 följande:

• Queenie70

Jag skulle skämmas för ett sådant tilltag om jag så gjorde det hemma i mörkret under en filt. Den dagen jag börjar bleka min röv så hoppas jag att nån är barmhärtig och avlivar mig på fläcken.

• Queenie70

Vi förfasar oss (med all rätt) över andra kulturers könsstympningar, läpputtöjningar etc. samtidigt går vi själva och betalar dyra pengar för att hälla klorin på analen för att vi vill vara "fina"...

• Påven Johanna

Jag är lite nyfiken på om analblekning också är en sådan där sak som de som låter göra den hävdar är för deras egen skull. Och om det är så, så undrar jag hur många gånger per dag de beundrar resultatet.

• taquine
    Queenie70 skrev 2014-04-08 18:44:43 följande:
    Jag skulle skämmas för ett sådant tilltag om jag så gjorde det hemma i mörkret under en filt. Den dagen jag börjar bleka min röv så hoppas jag att nån är barmhärtig och avlivar mig på fläcken.
    Ja ungefär så, sen undrar jag för jag får ofta för mig det är unga osäkra tjejer som håller på med sånt , hur många vresar ni upp arlset för som kan se dessa"hemska och ofräscha strån`"?
  • Anonym (Bara jag)

Det är inte håret man bleker 😉

taquine skrev 2014-04-08 18:49:22 följande:
    Ja ungefär så, sen undrar jag för jag får ofta för mig det är unga osäkra tjejer som håller på med sånt , hur många vresar ni upp arlset för som kan se dessa"hemska och ofräscha strån`"?

• taquine
    Anonym (Bara jag) skrev 2014-04-08 18:57:22 följande:
    Det är inte håret man bleker 😉
    OK, Nej det är väl redan bortrakat, men frågan kvarstår .
Svar på tråden Någon som gjort analblekning?