• Foxy Mama

Mamma bloggar!

www.foxymama.se

Hej! Mitt namn är Juliana Jihem och jag bloggar om allt möjligt som händer i min vardag.
    Jag skriver om olika tips och delar med mig av härliga recept på god mat att göra till bebisen. 

Jag tycker om att läsa andra mamma bloggar också och det vore kul om flera mammor kunde dela med sig av sina bloggar och instagrams, så att man kan finna lite inspiration.

Besök gärna min blogg www.foxymama.se och min Instagram Foxymama88

Dela även med er av era bloggar och intressanta inlägg som ni har :D

Kramar 

Foxy Mama

• Svar på tråden Mamma bloggar!
  • lolli87an

ise.webblogg.se Jag bloggar om vardagen som 27-årig mamma till Melker, 20 månader. Skriver om hur det är att vara mamma och studera på högskola, började en 3-årig utbildning i januari. Renovering av vårt nyinköpta lilla radhus kommer att börja ta fart nu och efter sommaren börjar vi förhoppningsvis syskonverkstad också. :) full rulle :)

• lolli87an
    ise.webblogg.se Jag bloggar om vardagen som 27-årig mamma till Melker, 20 månader. Skriver om hur det är att vara mamma och studera på högskola, började en 3-årig utbildning i januari. Renovering av vårt nyinköpta lilla radhus kommer att börja ta fart nu och efter sommaren börjar vi förhoppningsvis syskonverkstad också. :) full rulle :)

Svar på tråden Mamma bloggar!