• Anonym (s)

kanske konstigt att reagera men jaja...

min sambo är 40 år, hans barns mamma är 35. deras barn är 15 år.
    jag är 30 år...

jag har aldrig reflekterat över att det skiljer 10 år mellan mig och sambon eller 15 år mellan mig och bonusen.

men nu har biomamman träffat en pojkvän på 25 år, dvs 10 år yngre än henne och 10 år äldre än hennes och min sambos barn. hon har även flera barn med flera män.

undrar mest vad en 25åring ser i en flerbarnsmor på 35 år....

• Svar på tråden kanske konstigt att reagera men jaja...
  • Anonym (sexig?)
    Anonym (s) skrev 2014-04-09 13:24:48 följande:
    jag är 30 år...

jag har aldrig reflekterat över att det skiljer 10 år mellan mig och sambon eller 15 år mellan mig och bonusen.

men nu har biomamman träffat en pojkvän på 25 år, dvs 10 år yngre än henne och 10 år äldre än hennes och min sambos barn. hon har även flera barn med flera män.

Hon kanske är ursnygg, jättesexig, intelligent, trevlig och har det mesta? Åldern spelar ingen som helst roll ibland.
  • puss
    Anonym (sexig?) skrev 2014-04-09 13:26:49 följande:
    Hon kanske är ursnygg, jättesexig, intelligent, trevlig och har det mesta? Åldern spelar ingen som helst roll ibland.
    Antagligen är det så.
  • Ann Cistrus
    Anonym (s) skrev 2014-04-09 13:24:48 följande:
    jag är 30 år...

Samma sak som en 30-åring ser i en 40-årig pappa? 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • SecretMe

Varför engagerar du dig i det?

• puss
    Ann Cistrus skrev 2014-04-09 13:29:23 följande:
    Samma sak som en 30-åring ser i en 40-årig pappa? 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
    En pappa SOM HAR BARN MED ANDRA, dessutom! /-o
  • Fånga dagen

De har väl helt enkelt blivit förälskade trots åldersskillnaden, och att hon är flerbarnsmor.  Vad han ser i henne kan väl vi omöjligt sia om?

• Shorona

Vad är det att reagera på ens?

Min särbo är 19 år äldre än mig. Jag är 10 år äldre än hans dotter. Ja, han har också barn sen tidigare. Så vad är det du reagerar på? Jag ser liksom inte vad det finns att reagera på.

• Anonym (samma lika)

Du är 30 och ser något i en 40-årig pappa.
    Han är 25 och ser något i en 35-årig mamma.

Kanske är det så att du själv tvivlar över vad du ser hos din sambo som får dig att fundera över varför inte han gör det? Genom sig själv tror man att man känner andra?

Svar på tråden kanske konstigt att reagera men jaja...