• ConnyG

Min tjej älskar kukar

Hon har fotograferat många av de killar hon varit med. Naturligtvis nakna och "ståndsmässiga". Jag hittade hennes album för en tid sen och där fanns uppemot 30 killar - även jag. Hon menar att det finns för lite för tjejer att kolla in, så hon gjorde eget album. Hon visar gärna bilderna för sina väninnor, så även jag har setts. Okej jag har inget att blygas för, men lite ovanligt är det väl. PS Bilderna finns ej på nån internetsajt som tur är. Nån kommentar?

• Svar på tråden Min tjej älskar kukar
  • Äldre herreman
    ConnyG skrev 2014-04-09 15:09:22 följande:
    Hon har fotograferat många av de killar hon varit med. Naturligtvis nakna och "ståndsmässiga". Jag hittade hennes album för en tid sen och där fanns uppemot 30 killar - även jag. Hon menar att det finns för lite för tjejer att kolla in, så hon gjorde eget album. Hon visar gärna bilderna för sina väninnor, så även jag har setts. Okej jag har inget att blygas för, men lite ovanligt är det väl. PS Bilderna finns ej på nån internetsajt som tur är. Nån kommentar?
    Att älska kukar är väl inte helt ovanligt bland tjejer. ;)
    Att samla bilder på dem är nog inte heller så udda.
    Däremot skulle jag känna mig obekväm med att få bilder på min mandom uppvisad bland hennes väninnor.
    De intima bilder jag fått av mina kvinnliga kontakter skulle jag aldrig visa för någon annan. De har gett mig bilderna i förtroende och sånt missbrukar man inte!
  • CalleA

Allvarligt! Har aldrig hört talas om någon kvinna som samlar kukbilder. Inte förren idag. 
    Jag hade inte alls tyckt om att min partner samlat kukbilder, och dom flesta kvinnor verkar inte heller så intresserade av kukbilder öht om man läser inlägg här på FL. Men man lär sig alltid nåt nytt..
    (Skulle själv aldrig komma på tanken att samla fittbilder..  Glad)

Jag tror det är ganska udda faktiskt...  

• Anonym (wiily)

Tycker hon borde använda "clone a willy". Bättre att spara alla avgjutningar så hon kan jämföra.... o kanske låna ut till sina väninnor

• Anonym (BakDel)
    Hmm Jag älskar också kuk, men jag har inget album med kukar i. Hade dock en killes kuk på mitt kylskåp rätt länge, för han var så jävla pantad att han tryckte den mot kameran och får således skylla sig själv. Han dog dock lite när min mamma sa till honom att hon sett hans kuk på mitt kylskåp.

Om jag hade haft ett album så hade jag aldrig visat upp det för någon, det skulle vara en privat grej helt enkelt.

Som vuxen däremot så kan jag hmm ha sparat en del kukar i min dator, då kukar på män som själva skickat bilden till mig. Hur jag gör med dom om jag har en relation vet jag inte. Antingen så raderar jag väl dem eller så sparar jag dem på nått usb minne och lägger i lådan med allsköns sparade saker under min livstid alternativt nån mapp på min externa hårddisk. Tiden får utvisa helt enkelt. 
    CalleA skrev 2014-04-09 15:48:40 följande:
    Allvarligt! Har aldrig hört talas om någon kvinna som samlar kukbilder. Inte förren idag. 
    Jag hade inte alls tyckt om att min partner samlat kukbilder, och dom flesta kvinnor verkar inte heller så intresserade av kukbilder öht om man läser inlägg här på FL. Men man lär sig alltid nåt nytt..
    (Skulle själv aldrig komma på tanken att samla fittbilder..  Glad)

Jag tror det är ganska udda faktiskt...  
    Jag har sett ett sånt album. Hittade ett som barn där min mamma samlade bilder på kukar. ( vilket är skälet till min anonymitet, för jag är aldrig anonym annars ) Hennes album låg i samma låda som pappas foton på olika kvinnor från världens alla hörn ( han var sjöman ) Så helt uppenbarligen var det inget som något av dom hade ont av i vart fall.

Nej jag fick inga men för livet. Tyckte det var ganska roligt och jag sparade min vetskap tills jag och min mamma tjafsade några år senare och sa att hon skulle mest hålla klaffen som ändå hade ett fotoalbum med kukar i. Det är en av de få gånger min mamma tappat orden helt och jag bröt ihop och asgarvade bara av att se hennes min, vilket hon också gjorde, grälet var glömt och vi skrattade som idioter en bra stund.
  • sch32

Spontant så kan jag väl bara säga att det är för j**ligt. Har kärringen din meddelat dessa män att hon visar upp dom för allmän beskådan? Kanske coolt enligt vissa, frågan är om folk hade sagt detsamma om det var en man som fläkte ut nakenbilder på sina kvinnliga erövringar för vänner.

• Anonym (Kille)
    Låter som din fantasi, jag tänder på det, helst vill jag att en kvinna tar bilder på när en man ejakulerar
  • Anonym (bg)

Finns många fel i denna text. Din flickvän har tagit mot 30+ st kukar. Hon har sparat bilder  på dom. Hon visar bilderna för sina vänner. Du accepterar allt detta.

• Anonym (gift)

Min fru gillar omskurna kukar alt kukar som har förbuden tillbakadragen. Det händer att hon tittar på bilder på nätet. Jag tycker det är ok. Jag tycker ju om att titta på kvinnobröst.

Svar på tråden Min tjej älskar kukar