• Alexandraa88

Någon som har boken Yolanda - gör vad ni vill men döda henne inte

Jag har, som så många andra, letat över land å rike efter denna bok. Men utan resultat.. Finns det någon vänlig själ som har någon som ni vill sälja? jag är villig att betala nästan vad som helst för att få tag på den! I annat fall, vet någon vart/om den finns att få tag i nånstans? Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-10 19:02
    Tack för tipsen! Håller på och kollar på en gång. Jag har inte kollat bokbörsen ännu men ska göra det nu :)

• Svar på tråden Någon som har boken Yolanda - gör vad ni vill men döda henne inte
  • Monchichier

Vill man verkligen läsa en sådan bok är min spontana tanke.

Men nej, jag vet inte var man får tag på den. Den verkar ha utgått. Men kan hjälpa dig att leta senare ikväll.

• Litet My

Jag köpte min på bokbörsen på nätet, har du kollat där?

• Alexandraa88
    Alexandraa88 skrev 2014-04-10 18:44:01 följande:
    Jag har, som så många andra, letat över land å rike efter denna bok. Men utan resultat.. Finns det någon vänlig själ som har någon som ni vill sälja? jag är villig att betala nästan vad som helst för att få tag på den! I annat fall, vet någon vart/om den finns att få tag i nånstans? Tacksam för svar!
  • Litet My

Fantasilös: En flicka som säljs av sin mamma som deltar och utsätts för div vidriga saker såsom att de gör henne gravid, misshandlar henne till förlossning och styckar barnen mm. Läst många självbiografier om våldtagna och utnyttjade flickor med denna är rent grotesk, allt ont, sjukt och sadistiskt man kan tänka sig gångrat med 1000. Finns en del recensioner på nätet bla för att inte spola för mycket.

• Alexandraa88

Nej jag har inte kollat bokbörsen, ska göra det nu! Och tack så mycket för tipsen! :)

• Enter Sandman

åh, fy fan, hur kan man göra så mot någon, allra helst ett barn, bara beskrivningen får det att vända sig i magen på mig.

• Fantasilös

Usch vidrigt! Men gillar såna böcker så du kan väl säga till om du hittar den någonstans?

• Monchichier

Nu vet jag inte om jag är väldigt cynisk, men den här boken ska vara baserad på en verklig händelse. Och inte från en sådan lång tid tillbaka heller.

Man tycker då att det borde ha skrivits åtminstone lite om det här i media. Men jag kan inte hitta bevis för att det här någonsin hänt. Visst, Yolanda är med största sannolikhet inte hennes riktiga namn, men inte ens en liten artikel på holländska kan jag hitta. Det tycker jag är väldigt märkligt faktiskt.

Svar på tråden Någon som har boken Yolanda - gör vad ni vill men döda henne inte