• pärla00

Lägenhetsbyte.se dålig service - alternativ till dem?

Jahapp! Efter något års medlemskap och försök till lägenhetsbyte har nu sajten förändrat sin hemsida så pass mycket att den inte ens går att använda!!! De har lanserat en ny hemsida där programmeraren verkar ha varit på lyset när han programmerat. Och trots idoga försök från medlemmarna att återgå till den gamla sidan, vägrar lägenhetsbyte.se! De har även en stöddig ton i de få svar de ger i forumet!! Så vilka alternativ finns till denna sajt??? Har de monopol eller finns det alternativ? Med så många missnöjda kunder borde det gå att starta en ny sida och genast gå med vinst..... Puhh.....

• Svar på tråden Lägenhetsbyte.se dålig service - alternativ till dem?
  • pärla00

Puffar upp, behöver verkligen tips!! Någon mer som är i full färd med att byta boende?

• Logo

Det finns något som heter Björns Bytare också. Jag har hört flera som är nöjda med den.

• bb8642

Hej,

Jag har sett liknande problem med lägenhetsbyte men det finns en ny sajt på marknaden. De har liknande fnuktioner men är snabbare att ladda och enklare. De lyssnar dessutom på oss användare när det gäller önskemål till förbättringar.

www.stjarnrum.se är adressen

• Pappaglädje

Jag har bytt lägenhet via Lägenhetsbyte.se två gånger i samband med att vi fått barn och mer utrymme. Man får många bytesalternativ och det tar lite tid att arbeta igenom men för oss har det varit lyckosamt och fungerat bra.

Positivt är att de har kundtjänst på telefon som man kan ringa om man kör fast.

Svar på tråden Lägenhetsbyte.se dålig service - alternativ till dem?