• Anonym (usch)

Luktar illa mellan skinkorna trots nyduschad, normalt?

Min sambo vill gärna testa på analsex och att slicka där bak, det vill jag med men jag skyller hela tide på att "inte nu, vi tar det en annan gång" pga att jag inte vill att han ska bli avtänd på mig. Men det har sin annledning, det här låter sjukt jag vet.. Men jag tar rikligt med tvål och gnuggar där bak (och där fram) två gånger varje gång jag duschar och jag duschar varje morgon och kväll. Jag har gjort det så länge jag kan minnas, min hygien är det inget fel på, är snarare överhygenisk. Men trots detta så luktar det illa på fingret om jag drar det mellan skinkorna när jag är nyduschad. Där fram luktar jag ingenting och jag vill även ha det så där bak. Är det normalt eller är det något fel på mig?

• Svar på tråden Luktar illa mellan skinkorna trots nyduschad, normalt?
  • Anonym (z)

Man ska väl inte ha tvål på de intima delarna, iaf inte vanlig tvål. Kanske är det som är felet. Dessutom brukar väl inte folk lukta trevligt runt analen.

• FireLady

Normalt. De vilka som påstår att de luktar inget, har dålig luktsinne.

Däremot verkar vissa tända på bajs eftersom de vill slicka och ha sig där bak. Om det är normalt får man väl fundera lite extra över.

Instagram f_lady
  • Anonym (usch)
    Anonym (z) skrev 2014-04-10 19:39:29 följande:
    Man ska väl inte ha tvål på de intima delarna, iaf inte vanlig tvål. Kanske är det som är felet. Dessutom brukar väl inte folk lukta trevligt runt analen.

Jag brukar ju inte lukta folk runt analen så jag har ingen aning, därför jag startade tråden. Jag kan förstå om man luktar illa precis efter att man bajsat men när man är nyduschad vill iallafall jag vara doftfri där. Jag använder ibland tvål och ibland intimolja, det varierar och inget som mitt underliv tagit skada av än.
  • Fjärilslarv

hm obalans kanske? jag tvättar bara med vatten där nere.

• Queenie70

Efter 4 ordentliga intvålningar per dag så är det ju inte konstigt om det skulle bli nån slags obalans som gör att du luktar...

• Anonym (Kingen)

Jag har varit med drygt 200 tjejer och slickat och smekt både fram och bak men aldrig känt något illa luktande från analen. Kan det inte va så att du tycker att det borde lukta illa?

• Anonym (Zz)

Överhygienisk när du kör tvål i underlivet två gr om dagen? Sluta med tvålen och ha bara vatten så ska du se att det blir bra. Och ja man luktar i röven och snippan och det ska man göra, luktar det för illa är det dåligt och luktar det absolut inget så är det konstigt.

• Anonym (Zz)
    Anonym (Zz) skrev 2014-04-10 20:07:01 följande:

Överhygienisk när du kör tvål i underlivet två gr om dagen? Sluta med tvålen och ha bara vatten så ska du se att det blir bra. Och ja man luktar i röven och snippan och det ska man göra, luktar det för illa är det dåligt och luktar det absolut inget så är det konstigt.

Kan ju tillägga att dofterna som är från underlivet inte brukar klassas som luktar illa om dom är "normala"
  • Tezziz81

Ta lite lactacyd tvål på en tvättlapp och gnugga lite lätt. Tvätta även i själva hålet. Skölj rent noga och torka ordentligt, lufta gärna en stund. Slappna sen bara av och njut.

• Anonym (sluta)

Jag skulle sluta tvätta hela tiden... 

Svar på tråden Luktar illa mellan skinkorna trots nyduschad, normalt?