tjärschampoo vid psoriasis
Har någon provat tjärschampo vid psoriasis i så fall vilken sort och har det hjälpt?
Jag har haft psoriasis i 15år nu och värst är
Hårbotten söker desperat efter hjälp! Tror på tjära!
Har någon provat tjärschampo vid psoriasis i så fall vilken sort och har det hjälpt?
Jag har haft psoriasis i 15år nu och värst är
Hårbotten söker desperat efter hjälp! Tror på tjära!
Jag har testat bra produkter mot eksem och hårbotten, som psoriasishjälpen har testat och rekommenderat. Det är visst prisbelönta psoriasis/eksem produkter som är framtagen, av dermatologer med en komplett serie med mot både hårbotten, ansiktet och kroppen mm.
Psorioderm innehåller naturliga oljor och E-vitaminer och har minskat min användning, av mediciner och krämer med många bieffekter. Jag tröttnade på att aldrig bli bättre och bristande intresse och förståelse som många läkare har haft mot mina problem.
Jag började med använda Psorioderm mot psoriasis/eksem i hårbotten och fick så bra resultat att jag köpte både krämer, dusch gel och bodylotion, vilket äntligen gav jättebra resultat för övriga kroppen. Det fungerade verkligen på mig och rekommendera verkligen dom. Produkterna finns på butik.psoriasishjalpen.se/kramsalva/psorioderm/