• Trinity78

Var kan man hitta rutiga punk-byxor?

Det är inte till mig, jag är lite för gammal för det. Min 15-åriga systerdotter vill ha såna och varken hon eller jag har lyckats hitta några i nån affär. Hjälp?

• Svar på tråden Var kan man hitta rutiga punk-byxor?
  • Niccita

När du letar såna så finns det oftast bara i herrmodell, men det går finfint det med.
    Hittade dock en dammodell, men vet inte om det är nått som hon skulle vilja ha... profetia.net/shop/index.php&cPath=2_10&products_id=86

• Trinity78

Niccita: Jag kommer att vara i Linköping nästa helg om det hjälper? De har ju lite fler affärer än lilla Jönköping.

• Niccita

trinity Jag bor i Norrköping och jag har för mig att det inte finns sådana affärer där, tyvärr. De försökte för några år sedan, men lade ner då det inte gick runt.
    Har i Norrköping tror jag inte heller det finns.

• Niccita

www.shock.se finns ju med, och de har affärer i Gbg och Malmö. Sedan om du ska dit är ju en annan femma. Man kan även beställa via nätet, men de var lite dyrare där.

• Trinity78

Attans. Verkar som att det får bli postorder då. Synd, jag vill ju kunna titta på dem innan jag handlar!

• Niccita

Trinity> Det förstår jag. Det är bara det att det är så liten efterfrågan på dem att alla affärer lägger ner och satsar på postorder istället...

• Pokergirl

Dom från Blue Fox har jag haft i mina "unga" dagar, är de klassiska som "punkare" har och har rätt så bra kvalitet.

Svar på tråden Var kan man hitta rutiga punk-byxor?