Var kan man hitta rutiga punk-byxor?
Det är inte till mig, jag är lite för gammal för det. Min 15-åriga systerdotter vill ha såna och varken hon eller jag har lyckats hitta några i nån affär. Hjälp?
Det är inte till mig, jag är lite för gammal för det. Min 15-åriga systerdotter vill ha såna och varken hon eller jag har lyckats hitta några i nån affär. Hjälp?
Det beror ju på i vilken stad du bor i...
Bluefox! Besök affären på gamla brogatan i sthlm eller beställ på nätet, www.bluefox.nu
Niccita: Jag bor i Jönköping
profetia.net/shop/index.php&cPath=1_5&products_id=30
Trinity Då får du nog beställa dem via nätet...
När du letar såna så finns det oftast bara i herrmodell, men det går finfint det med.
Hittade dock en dammodell, men vet inte om det är nått som hon skulle vilja ha... profetia.net/shop/index.php&cPath=2_10&products_id=86
Niccita: Jag kommer att vara i Linköping nästa helg om det hjälper? De har ju lite fler affärer än lilla Jönköping.
Blue Fox i Sthlm har sådana, säljer även via postorder. Epost: bluefox@swipnet.se
trinity Jag bor i Norrköping och jag har för mig att det inte finns sådana affärer där, tyvärr. De försökte för några år sedan, men lade ner då det inte gick runt.
Har i Norrköping tror jag inte heller det finns.
www.shock.se finns ju med, och de har affärer i Gbg och Malmö. Sedan om du ska dit är ju en annan femma. Man kan även beställa via nätet, men de var lite dyrare där.
Attans. Verkar som att det får bli postorder då. Synd, jag vill ju kunna titta på dem innan jag handlar!
Trinity> Det förstår jag. Det är bara det att det är så liten efterfrågan på dem att alla affärer lägger ner och satsar på postorder istället...
Tack ändå för hjälpen allihop!
Dom från Blue Fox har jag haft i mina "unga" dagar, är de klassiska som "punkare" har och har rätt så bra kvalitet.
Förresten, är det de byxorna som kallas "bondage-byxor" på www.bluefox.nu? Låter lite kinky