• Everloong

Jagar träningstights som sitter som en smäck!

Måste ha ett par nya träningstights och kollat lite överallt...
    Helst ska de sitta åt lite så inte asen hoppar rundor ;) inte det slappaste materialet då...
    Sen vill jag att resåren är bred, de jag har nu skär liksom in (mindre snyggt). Inte överviktig alls men 3 barn senare är ju inte magen superstram. Men den ska tightas till snart :D
    Tänkte att det lär ju finnas någon som har ett par träningsbyxor som motsvarar mina krav?
    Kollat lite på kompressionsbyxor men det verkar kanske lite överkurs?

• Svar på tråden Jagar träningstights som sitter som en smäck!
  • lillaponnyn

cellbes brukar ha bra 
    o till bra pris
    men de är ju i stora storlekar

• Duckan

Jag har inte provat själv, men är sugen, min kusin lovordar Rönnisch tajts som shapar rumpan. Kikade på Gina Tricots tajts och de ser sjyssta ut. Tror på att köpa minsta möjliga storlek.

• Everloong

Det paret som fanns på cellbes va för stor storlek..

En storlek mindre kan ju faktiskt vara nåt.

Kollat en del på Röhnisch tights, något sådant jag är på jakt efter :) din syster har inte sagt hur de är i storlek?

• Studentpappa

Köp inte en storlek för liten, verkar vara vanligt förekommande att inte tjejer är medvetna om att många tights blir genomskinliga när de böjer sig framåt. Speciellt om de är för små, ofta inget man vill se under ett svettigt pass. Köp kompressionstights typ skins eller 2XU så har du din smäck.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
  • cirkusmusen

Dessa ska du ha!!

www.rohnisch.se/sv/artiklar/shape-lydia-7_8-tights.html

De formas otroligt bra, kanten är högre, du viker ner den till önskad "tjocklek" dessutom kan du välja att inte vika ner de alls för att få en snygg mage! .De gör dessutom under för rumpan. De är också otroligt sköna, flexibla och det bästa med allt, INTE genomskinliga :D

Finns på Intersport bl.a.

• Everloong

Då ska jag ragga fram bästa pris och sen slår jag nog till :) vet du hur de är storlek? Väljer mellan s/m.. Är mer M nertill.

Ska även kolla kompressionstights en vända till, kom ett nytt märke där. Synd att det är så dyrt med såna brallor ;) men vafanken, blir häcken fin så :D

• Michael 310

kan rekomendera märket cw-x . sitter fantastiskt bra och har bred och lite stöttande resår i de flesta modeller.

• Micki

2xu kompretionsbyxa,grymt sköna och snygga!!!!

♥ Amanda 090331♥Philip 110204 ♥
Svar på tråden Jagar träningstights som sitter som en smäck!