• Anonym (Kalla)

Min bonus skaffar snart facebook, jag vill inte vara vän.

Min bonus fyller nu snart 13 år och vill då ha facebook. Hen vill lägga till mej såklart. Hen vill lägga till sina föräldrar såklart. Men hens mamma är extremt svartsjuk på mej och maken och då menar jag extremt. Jag är rädd att hon kommer att se på mina/ våra kort genom bonusen, se lycka å utflykter, resor osv och slå bakut som hon alltid gör och börja spela ut barnen mot oss som hon alltid gör. Jag tycker om mina bonusar och hon har förstört så otroligt mycket med sin svartsjuka. Hon kan inte ens se mej i nya kläder utan att det blir en reaktion ang mitt utseende. Jag vill absolut inte dissa min fina bonus heller.

• Svar på tråden Min bonus skaffar snart facebook, jag vill inte vara vän.
  • SecretMe

Säg att du bara vill ha dina närmaste vänner och inga barn/ungdomar.
    Rent generellt.

Det gjorde jag då det begav sig och det accepterades.

• Dixie

Men om du är vän med din bonus eller inte kvittar väl då, mamman kommer ju att se barnens bilder ändå??

• lostinspace
    Anonym (Kalla) skrev 2014-04-11 20:13:43 följande:
    Min bonus fyller nu snart 13 år och vill då ha facebook. Hen vill lägga till mej såklart. Hen vill lägga till sina föräldrar såklart. Men hens mamma är extremt svartsjuk på mej och maken och då menar jag extremt. Jag är rädd att hon kommer att se på mina/ våra kort genom bonusen, se lycka å utflykter, resor osv och slå bakut som hon alltid gör och börja spela ut barnen mot oss som hon alltid gör. Jag tycker om mina bonusar och hon har förstört så otroligt mycket med sin svartsjuka. Hon kan inte ens se mej i nya kläder utan att det blir en reaktion ang mitt utseende. Jag vill absolut inte dissa min fina bonus heller.
    Antingen så lägger du till ungen, eller också inte.

Svårare än så är det inte...
  • tiger33
    lostinspace skrev 2014-04-11 20:28:34 följande:
    Antingen så lägger du till ungen, eller också inte. Svårare än så är det inte...

• Anonym (Kalla)
    lostinspace skrev 2014-04-11 20:28:34 följande:
    Antingen så lägger du till ungen, eller också inte. Svårare än så är det inte...

Fast så fungerar inte relationer, inte mina eller någon jag vet iallafall. Min bonus blir sårad om jag inte lägger till hen. Jag bryr mej om detta. Så för mej är det svårt.
    Korpen skrev 2014-04-11 20:18:10 följande:
    Men skit i hens (vet du inte könet på ditt bonusbarn?) mamma, låt hon/hen vara svartsjuk....

Men problemet är att hon blandar in barnen och bedriver häxjakt utan dess like! Min och barnens relation påverkas starkt av hennes sätt och oacceptans.
  • Anonym (Kalla)
    SecretMe skrev 2014-04-11 20:17:36 följande:
    Säg att du bara vill ha dina närmaste vänner och inga barn/ungdomar. Rent generellt. Det gjorde jag då det begav sig och det accepterades.

Tack snälla för rådet.
  • Anonym (Kalla)
    viseversa skrev 2014-04-11 20:36:37 följande:
    Grow up!!

Ja ok. Vad är det uppenbara tillvägagångssättet enligt dej som jag missar då?
Svar på tråden Min bonus skaffar snart facebook, jag vill inte vara vän.