• Anonym (Kenneth)

gravida frun fiser hela tiden

min fru e gravid o har börjat bomba huset med gröna moln.
    seriöst. de e extremt vidrigt då hela huset luktar fis.
    så fort man kommer innanför dörren känner man odören av avföring.
    hennes fisar e inte normala,
    de luktar som fisen man släpper sekunden innan man stryper en kabel.
    har ni samma problem som mig och hur står ni ut.
    jobbigt o sova med öppna fönster iklädd overall o sovsäck.

• Svar på tråden gravida frun fiser hela tiden
  • whydoyoucare

Flytta till mamsen då om du inte kan hantera att kroppen reagerar som den gör av en graviditet. Tror knappast hon kan kontrollera det...

• Tezziz81

Helt underbart att få världens finaste gåva av sin partner i form av ett barn:) haha! Sörj för god ventilation och spring efter henne med en tändsticksask och tänd på då och då ; ) och tack för skrattet..

• viseversa

Nästa barn kanske du kan bära och föda med ALLT vad det innebär?! ELLER så får du leva med din nya upptäkt att kvinnor inte bajsar regnbågar och fiser rosendoft.

• tiger33
    Anonym (Kenneth) skrev 2014-04-12 00:19:05 följande:
    min fru e gravid o har börjat bomba huset med gröna moln.
    seriöst. de e extremt vidrigt då hela huset luktar fis.
    så fort man kommer innanför dörren känner man odören av avföring.
    hennes fisar e inte normala,
    de luktar som fisen man släpper sekunden innan man stryper en kabel.
    har ni samma problem som mig och hur står ni ut.
    jobbigt o sova med öppna fönster iklädd overall o sovsäck.
    Välkommen tillbaka Kenneth eller hur man säger!
  • hemskt

Testa att vara gravid så får du själv se hur jobbigt det kan vara!:/

• liimp

Andas med munnen, där ifrån kommer det säkert en hel del skit så det blir ingen skillnad

• viseversa

Oh nu ser jag ju att det är Kenneth. Han som är både man och kvinna och ena dagen är gift med Candy och väntar barn med henne och andra dagen är han tillsammans med 20åriga Coco som är en ung man.

• Nicaloll
    tiger33 skrev 2014-04-12 00:57:50 följande:
    Välkommen tillbaka Kenneth eller hur man säger!
    Tyckte jag kände igen skrivstilen, haha.
  • Haly

Du är inte ensam om problemet. Det här är min andra graviditet och den här gången är jag konstant gasig och fiser de äckligaste fisarna någonsin. Om du tycker att det är jobbigt, tänk då hur din fru mår. Jag HATAR mina jävla fisar, är så förbannat trött på att jämt behöva släppa mig. Det hade väl gått an om de inte hade luktat så i i helvete äckligt och lukten försvinner ju inte, den hänger kvar i en halv evighet och luktar unket. Går hela dagarna på jobbet och håller inne dem och sen när jag äntligen kommer hem har jag svinont i hela magen och tvingas sitta i mina egna fismoln. Det jag skriver låter ju lite humoristiskt men det är verkligen jobbigt och jag förstår att du också tycker det, men din fru tycker troligtvis att det är ännu jobbigare.

Svar på tråden gravida frun fiser hela tiden