• Anonym (dubbelbonus)

Skriv SMS som du inte kan till Biomamman/bonusmamman

Som rubriken lyder. Skriv det SMS till bio/bonusmamman du önskar du kunde skriva! 

• Svar på tråden Skriv SMS som du inte kan till Biomamman/bonusmamman
  • Anonym (..)

Jag tycker att du är fantastisk och jag vill väldigt gärna vara din vän.

• Anonym (dubbelbonus)
    Anonym (..) skrev 2014-04-13 00:35:58 följande:
    Jag tycker att du är fantastisk och jag vill väldigt gärna vara din vän.
    <3 Naaaaw Nu blir jag glad.... bra
  • Anonym (dubbelbonus)
    Anonym (dubbelbonus) skrev 2014-04-13 00:24:17 följande:
    Som rubriken lyder. Skriv det SMS till bio/bonusmamman du önskar du kunde skriva! 
    Jag önskar att vi en dag kommer kunna komma överens, för barnens skull. <3
  • Litet My

Skulle vara ett tomt sms då, så glad att det numera gått flera månader utan sms från pappan och bonusmamman (bla vunnit i tingsrätten ang deras hot och trakasserier därav ett osynligt sms)

• Anonym (dubbelbonus)
    Litet My skrev 2014-04-13 01:09:03 följande:
    Skulle vara ett tomt sms då, så glad att det numera gått flera månader utan sms från pappan och bonusmamman (bla vunnit i tingsrätten ang deras hot och trakasserier därav ett osynligt sms)
    Grattis får man säga då.... men pratar du inte alls med pappan... barnet träffar aldrig sin pappa?
  • Anonym (Signatur)

För de som inte känner till situationen så kommer det här låta som ett väldigt hemskt sms till Biomamman. Hon lider av utåtagerande borderline (diagnos ställd av läkare och det är ut och in på avdelningen)

Nej, det är inte jag som är problemet. Du har skaffat dig en hang up på mig för att jag är den som numera är i ett förhållande med ditt ex. Att det råkar vara jag är bara en slump, det kunde lika gärna vara någon annan. 

Alla dina hot om att skada dig själv och om att skada mig om du får reda på att vi träffas, vad tror du det får för effekt? Vi träffas i smyg.
    Att du instruerar barnen att säga saker som: "Jag vill inte att du träffar XXX för det gör mamma sjuk"

Du är sjuk oavsett.

Du har skadat i stort sett alla i din omgivning, en del fysiskt, men de flesta ser du till att skada psykiskt genom terror och hot. Alla trippar på tå för att inte helvetet ska braka lös. 

Det är synd att inte fler vågat anmäla dina fysiska attacker, utan är rädda för dina repressalier.
    Du skulle ensam kunna regera HA.

Hur kan du inte se att du behöver värd och att du är problemet, ingen annan?

Varför unnar du inte dina barn lite glädje i livet?

• Litet My

Anonym( dubbelbonus): De ses ett par gånger om året när han besöker sin farmor sedan vintern 2013 då pappan slog sonen. Tur i oturen att han har farmor som säkerligen är partisk med pappan men ändå beter sig väl och är riktigt trevlig och är den från pappans sida som fixar julkort, påskort, ringer honom och låter honom vara där ibland.

• Anonym (Signatur)
    Litet My skrev 2014-04-13 02:57:46 följande:
    Anonym( dubbelbonus): De ses ett par gånger om året när han besöker sin farmor sedan vintern 2013 då pappan slog sonen. Tur i oturen att han har farmor som säkerligen är partisk med pappan men ändå beter sig väl och är riktigt trevlig och är den från pappans sida som fixar julkort, påskort, ringer honom och låter honom vara där ibland.
    Det glömde jag ta med.
    Ena barnet kommer hem och är glädjestrålande och säger "Mamma slår inte oss mer" Hur ska vi tolka det? Vi vet att barnen har blivit agade av modern tidigare, inte i vilken utsträckning. Det kommer vi förmodligen aldrig att få reda på heller. 
  • Anonym (dubbelbonus)
    Litet My skrev 2014-04-13 02:57:46 följande:
    Oj, ja då får jag säga GRATTIS då <3
  • Anonym (trist)
    Anonym (Signatur) skrev 2014-04-13 02:46:02 följande:
    För de som inte känner till situationen så kommer det här låta som ett väldigt hemskt sms till Biomamman. Hon lider av utåtagerande borderline (diagnos ställd av läkare och det är ut och in på avdelningen)

Nej, det är inte jag som är problemet. Du har skaffat dig en hang up på mig för att jag är den som numera är i ett förhållande med ditt ex. Att det råkar vara jag är bara en slump, det kunde lika gärna vara någon annan. 

Alla dina hot om att skada dig själv och om att skada mig om du får reda på att vi träffas, vad tror du det får för effekt? Vi träffas i smyg.
    Att du instruerar barnen att säga saker som: "Jag vill inte att du träffar XXX för det gör mamma sjuk"

Du är sjuk oavsett.

Du har skadat i stort sett alla i din omgivning, en del fysiskt, men de flesta ser du till att skada psykiskt genom terror och hot. Alla trippar på tå för att inte helvetet ska braka lös. 

Det är synd att inte fler vågat anmäla dina fysiska attacker, utan är rädda för dina repressalier.
    Du skulle ensam kunna regera HA.

Hur kan du inte se att du behöver värd och att du är problemet, ingen annan?

Varför unnar du inte dina barn lite glädje i livet?
    Finns inget som heter "utagerande borderline" så den diagnosen har du nog hittat på själv?

I övrigt verkar hon inte må så bra så jag hoppas hon får hjälp. Tycker du kan hålla ditt förhållande på is ett tag.
Svar på tråden Skriv SMS som du inte kan till Biomamman/bonusmamman