Åldersskillnad
Jag är tjej och har aldrig varit med en tjej, jag vet dock att jag gillar tjejer. Jag har aldrig varit i ett längre förhållande med en kille heller. senaste varade ett par månader, jag kände dock att det var fel. Det kändes inte rätt.
Det finns en tjej som jag har lärt känna lite flyktigt och hoppas kunna lära känna henne bättre. Jag är lite kär i henne tror jag, hon utstrålar något och jag känner en trygghet hos henne. JJag drömmer en massa om henne och tänker på hur vårt liv skulle kunna vara tillsammans, och så där.. :)Jag blir glad av att tänka på henne.
Det är bara det att hon är nästan 10 år äldre än mig, jag snart 30, hon snart 40. Jag vet inte om hon dras till tjejer, hon har ingen kille i alla fall, och ingen tjej heller. Hon bor ensam, vi har träffats genom gemensamma intressen och ja jag blir glad av att vara nära henne och prata med henne och så där.
Ja jag vet inte vad jag vill med det här inlägget egentligen, då jag inte tror åldersskillnaden skulle vara några problem, finns ju massor av hetropar med den åldersskillnaden så varför skulle de inte funka i ett homo förhållande. De e väl bara de att jag behöver få ur mig mina tankar och våga närma mig henne, men vet inte hur ja ska göra. är rädd att det ska bli pinsamt och awkward och att ja göra bort mig och kanske förlora vår vänskap som börjar växa fram... :(
Hade en kompis för ett tag sedan som var några år äldre än mig också, hon var en jättenära vän och jag hade inga kärlekskänslor för henne, men en gemensam kompis till oss trodde detta och berättade det för min kompis och sen dess har min kompis inte hört av sig till mig, från att ha umgåts varje dag, sov över hos varandra, hade tjejkväll hos varandra, lagade mat tillsammans, åkte på resor ttillsammans osv.. till nästa dag inte höra av sig alls, blocka mig från allt, inte svara i telefon, ta bort mig på facebook osv, de värsta var att hon fick alla våra gemensamma kompisar att göra likadant... ;(
I alla fall vill jag inte att detta ska hända med den här kompisen också, därför är jag så rädd att närma mig henne. Nu är det ju dock inte samma sak, för med den här tjejen känns det ju vekrligen som jah har känslor för. Förra kompisen var verkligen bara kompis.
Vad gör man egentligen`?
Ibland önskar att det stod gay - singel på pannan på mig...