• KennethSvedala56

vad hände när kamphunden blir föbjuden i sverige?

låt oss leka med tanken att ett barn omkommer till följd av en understimulerad kamphunds vidriga lust att döda.
    och beatris ask får tummarna ur o lagstiftar en lag som förbjuder kamphundar.
    vad händer med alla amstaffar "pitbulls" o andra kamphundar som redan förpestar landets gator o städer.
    kommer de avlivas eller kommer de massemigrera till ett annat land?

• Svar på tråden vad hände när kamphunden blir föbjuden i sverige?
  • Aniiee

De kommer få leva tills de dör. Uppfödning och försäljning av nya individer kommer man göra ett försök till att stävja. Nyckelordet: FÖRSÖK.......

There is a sacredness in tears....They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition and of unspeakable love
  • Whitetrash86

Kommer även denna lag gälla för mig grannes blandras Schäffer/Rottis som han hetsar mot hundar?
    Eller ska man döma ut 80% av trevliga/väluppfostrade Amstaffar/Pittbulls. Bara för att kanske som bäst 20% hamnar hos fel ägare?

Men det som kommer hända är att dom avlivas. Sen kommer idioterna som hade dessa raser som kamphundar skaffa sig rottis, dobermann, bulldogg, boxer osv för att kampa med som ist.

• KennethSvedala56

såg ett klipp på youtube med ett klipp där en kamphund vid namn Benjamin som ägs av en fet kvinna nästan dödade en färgad poliskvinna.

• Nenne666

Kamphund är fortfarande ingen RAS.

• KennethSvedala56
    Nenne666 skrev 2014-04-13 14:37:35 följande:

det e en egen undergrupp till hunden. kamphunden har överdrivna käkar, känner ingen smärta. släpper aldrig bettet samt e överdrivet muskelösa. öppna ögonen e du snäll o läs aftonbladet.
  • puss
    Nenne666 skrev 2014-04-13 14:37:35 följande:

Nä just det!! Alla i tråden som hävdat det borde skämmas!

Bra koll där!
  • La Lola
    KennethSvedala56 skrev 2014-04-13 14:38:56 följande:

öppna ögonen e du snäll o läs aftonbladet.
    Hahahahahahahahahahahahahaha!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Whitetrash86

det e en egen undergrupp till hunden. kamphunden har överdrivna käkar, känner ingen smärta. släpper aldrig bettet samt e överdrivet muskelösa. öppna ögonen e du snäll o läs aftonbladet.
    Phu... skönt att veta att min Amstaff inte passar in i den beskrivningen!
    Hon har inte större käkar än en rottis, hon känner smärta, hon håller aldrig fast (i leksaker som är det ända hon bitit i, även om hon fått chanser att bita i hundar som bitit henne) och hon är verkligen inte överdrivet muskulös.
  • Nenne666

Jag har hållit på med hundar i precis hela mitt liv och jag har då inte hämtat min kunskap från Aftonbladet, då hade jag kanske hållit med dig.
Svar på tråden vad hände när kamphunden blir föbjuden i sverige?