Frun förbjuder min fhilipinien resa
min gravida fru förbjuder mig att resa ensam till fhilipinerna.
e detta rimligt?
hon e svartsjuk.
min gravida fru förbjuder mig att resa ensam till fhilipinerna.
e detta rimligt?
hon e svartsjuk.
känner igen din signatur
är inte din fru gravid?
ska du inte i så fall vara hemma och tand om henne?
Hon är väl rädd för att du hittar dig en ny bättre fru... Vilket iofs skulle vara bra för dig, din fru verkar inte riktigt frisk. Du kan hitta en som tillåter din 15åring att bo i sitt rum.
Din fru är ju medveten om hur ni träffades... du var på semester med din förra fru....
Hon är väl rädd att hon börjar bli för gammal, desstuom så har hon ju gått upp i vikt under garviditeten och du får inte längre fika med dina gamla grannar....
Lägg ner nu!!
Du är ju inte ens rolig, det är väl det minsta man ska kunna begära i en trolltråd?
Jag hade också haft problem att skicka iväg någon till ett land dom inte kan stava till.
Om man är en vuxen normalbegåvad man bör Filippinerna ingå i ens vokabulär.
Det är förmodligen inte svartsjuka som råder i ditt fall, alltså ren feltolkning från din sida.
Utan ren omtanken från din fru, som helt enkelt är rädd att du inte klarar av resa två meter från hemmet själv utan hennes handfasta hjälp
Eftersom hon nu är gravid råder det en del gravidhormoner i kroppen och hon vill förmodligen sin fadern till sitt barn komma hem någorlunda oskadd, för att kunna vara där för sitt barn i framtiden.
En gravida kvinnors "nesting" instinkter är oerhört starka
Kenneth!
Stäng av datorn, titta dig omkring och upptäck att det finns en hel värld utanför i dator.