Vad ska vi göra åt dotterns sovvanor detta är ohållbart!
Hej skriver nu för att få råd i en situation som jag känner mig helt maktlös i.
Har en dotter som är 1 1/2 år gammal för tre månader sedan hände någonting vet inte vad, vi hade en rutin att vi la henne 19.30 och sjöng en stund kanske 10 minuter så sov hon genom hela natten.
Nu för tre månader sedan tvär vände det, hon VÄGRAR sova, hon börjar grina,skrika och vill bara ligga i famnen tills hon somnar och detta hade väl varit okej om hon hade somnat på 5-10 minuter men de har tagit mellan 30 minuter till en timma och hon sparkas o slingrar runt, lägger man henne ner ska hon ändå bara upp och nu senaste veckan har det tagit 1 1/2 timme att få henne att somna och detta börjar ta knäcken på mig framförallt, både psykiskt och fysiskt då de tar på ryggen och att man aldrig får någon tid att andas känns de som, då hon sover max 30 minuter på dagen, kliver upp med tuppen på morgon och har börjat vakna ca 3 gånger per natt. min sambo jobbar borta varannan månad så varannan månad är jag själv då.
Känns som vi testat allt, ha svag lampa på under läggning, läsa, sjunga, ligga i sängen, flytta fram och bak sov tiden men inget verkar bita!
Snälla HJÄLP!
är ju orolig för min lilla tös också, känns som hon får på tok för lite sömn