Dåligt inflytande?
Jag har en dotter som är 12 och snart 13 år. Hon ska börja 7:de klass. Och i denna ålder förändras kroppen mycket. Hon vet själv det och nu i helgen var i på bonusdotters simtävling. Barnen simmade ledans hon hade paus och jag och sambon kollade på. När.vi sedan gick in i omklädningsrummet säger dottern ( min äldsta) till sin bonussyster att hon gillar hennes bikini. Jag tycker själv samma sak men inte som von riktigt: Asså din bikini är ju skit snygg! Ja hur som helst när alla har gått ut ur omklädningsrummet, utom jag och dottern, frågar hon om vi två kan shoppa bh:ar. Jag skiner upp utan på men inuti känns det inte likadant. Hon är snart 13 år och hennes bröstet ungefär lika stora som mandariner! Hon växer k det vet jag men ändå! Hon är lite väl ung eller? Nät vi sitter i bilen frågar hon sin bonussyster om hon kan få några moderåd. Det sista jag hör är att de pratar om att dela bh! Det är väl lite väl mycket! Jag älskar bonusdottern som en dotter men nu tror jag hon ger lite dåligt inflytande. Min dotter sa aldrig: fan, skit och jävla. Hon använde aldrig bh och lekte med sin lillasyster när som helst. Tror ni detta är sant?