Minskad lust eller ?
Okej, vet inte riktigt vart man ska börja. Ja jag vet att detta ämne är uttjatat på FL, men jag behöver hjälp och få ventilera mig.
Jag har varit tillsammans med min tjej i snart 16 år och vi har två barn 8 och 13, och vi är själva 35 år.
I början så hade vi ett ortligt sexliv, vi kunde ha sex när som helst under dagen och flera gånger dessutom. Idag är allt som bortblåst, sexet minskar allt mer och mer med åren som går.
Idag så har vi sex max 1 gång i veckan om ens det, det är bara om jag tar initiativ till det för själv kan hon inte det. Och om jag inte tar initiativ till sex så kan det gå lugnt 1 månad innan vi har sex.
Fast jag behöver aldrig ta något initiativ när hon dricker för då blir hon oftast rejält kåt, fast detta händer inte ens 1 gång per år eftersom hon nästan aldrig dricker nu förtiden.
Jag har försök göra allt möjligt för att få henne på humör, eller upphetsad utan att lyckas.
Om jag tar med henne till något ställe där man kan busa offentligt så går hon igång, och hon älskar trekanter men vill aldrig ha någon längre, (Vi har haft några genom åren)!
Jag har givit henne ”slappar veckor” där hon enbart behöver ligga och slappa i soffan och jag tar hand om precis allt i hemmet och familjen.. Jag har bjudit henne på spa helg.. Jag har bjudit henne på restauranger.. Jag har masserat henne... Jag har köpt blommor.. Jag har… jag har gjort allt möjligt..
Jag har försökt att prata med henne, men får bara till svar att allt är OK, och hon ser inte den minskade sexlusten som något problem, och hon förstår inte varför jag tycker att det är ett problem.
Och ett förhalande ska inte baseras på sex, man ska kunna ha ett förhållande utan sex också…
Jag älskar min tjej och jag gör allt för henne…