• Anonym (:()

Barnet flyttat hit = inget mer sex....

Mannens barn har nu flyttat hit på heltid efter att ha bott varannan vecka tidigare.

Detta innebär att vi aldrig rör varandra och har inte haft sex på ...... jag kommer inte ihåg när?

Vet inte hur länge jag kommer stå ut med detta då jag personligen tycker sex är viktigt i ett förhållande, något mannen också brukade tycka.

Barnet är hemma 24/7 så någon egen tid har vi aldrig och mannen vägrar ha sex när barnet är hemma pga risk att barnet skulle höra något.

Ska jag flytta eller försöka stå ut?

• Svar på tråden Barnet flyttat hit = inget mer sex....
  • Anonym (menjösses)

Alltså jag och pappan till mina barn är ju fortfarande gifta. Vi nuppar ju fastän minstingen ligger i spjälsängen intill. Vi nuppar i soffan på kvällen om lusten faller på och ibland tar vi en supersnabbis i duschen medan minstingen vilar och de större barnen kollar på tv. 
    Skulle man sluta ha sex bara för att man har barn? Eller gäller bara det om man är tillsammans med någon annan än barnets andra förälder?

• Anonym (Vivi)

Det fungerar ju för alla bioföräldrar, gissar att det snarare är du som äger problemet

Jag bodde med ett ex i 5 års tid. Han hade också barn men absolut inga problem med detta.

Jag tycker det är jättekonstigt. Mannen har ju fått 2 barn med sitt ex, hur lyckades dom med det?

Nej, det är inte JAG som äger problemet - jag är ju den som vill!

• BioBonus
    Anonym (Vivi) skrev 2014-04-14 20:37:38 följande:

Det fungerar ju för alla bioföräldrar, gissar att det snarare är du som äger problemet

Pappan som äger problemet menar du väl?
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (Vivi) skrev 2014-04-14 20:37:38 följande:

Varför är det TS som äger problemet då det är barnets förälder som inte vill ha sex när barnet är hemma?

Nä berätta för din partner att folk har sexfast de har barn. Hur tror han annars att folk kan skaffa fler än ett barn tex?

Vi har fem barn och har aldrig haft problem att ha sex. Snabbis på dass, sex när barnen sover osv. Man kan faktiskt låsa sovrumsdörren och höra när barnet drar i dörren och då sluta och öppna och låtsats att man sovit.
  • BioBonus
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-04-14 20:41:02 följande:
    Varför är det TS som äger problemet då det är barnets förälder som inte vill ha sex när barnet är hemma?

Nä berätta för din partner att folk har sexfast de har barn. Hur tror han annars att folk kan skaffa fler än ett barn tex?

Vi har fem barn och har aldrig haft problem att ha sex. Snabbis på dass, sex när barnen sover osv. Man kan faktiskt låsa sovrumsdörren och höra när barnet drar i dörren och då sluta och öppna och låtsats att man sovit.
  • Angels

Ni får väl se till att vara lite tysta och ha sex när barnet antingen är upptaget med något annat (vet inte ålder på barnet) eller sover. Som sagt, andra klarar det och då gör ni det också. Aldrig hört mina föräldrar ha sex och jag har 3 yngre syskon och tror knappast de kom med storken.

• volvo142

Ja tycker du borde prata med din man om hur du känner. Han förstår nog inte hur du känner.

Tydligen har barnet hört mamman och pappan ha sex en gång och pratat med sitt syskon om den saken. Båda barnen hade blivit jättearga på sina föräldrar för dom hade redan separerat och gjort slut då.

Barnen ville inte att föräldrarna skulle vara tillsammans.

Så att ens försöka göra något så länge barnet vistas i samma hus finns inte på kartan, oavsett hur tysta och försiktiga vi är.

Det jobbiga är att barnet ALLTID är hemma dessutom.

Jag har aldrig hört talas om detta problem av någon i min närhet, trodde inte folk gjorde såhär?

• Alpha

Du skriver inte hur gamla barnen är men om de är hemma 24/7 så antar jag att de är under 6 års ålder. Problemet skulle jag säga ligger hos pappan och som andra sagt, snacka med han! Vet inte hur det funkar hemma hos er men att tassa på tå funkar aldrig i längden.

Om han nu är orolig över att ert sex ska höras så får ni väl dämpa er eller börja har TV/Radio på hög volym som barnen sen somnar till. Är det tillräckligt högt och ingen av er är en "skrikare" så lär ni komma undan med det.

Antar att det kommer ner till en enda sanning som är ett måste i alla relationer.. Kommunikation!
    Prata med varann. Ni har sett de mest konstiga kroppsdelar av varann förut, att prata om det borde inte vara ett problem.

/ Tack för mig, hej!

http://www.vågavägrafacebook.se
Svar på tråden Barnet flyttat hit = inget mer sex....