• Anonym (Milky)

Fantiserar om att spruta mjölk på min man (hjälp)

Jag är gravid (vecka 21) och för några dagar sedan märkte jag att jag börjat få bröstmjölk, inte mycket men ändå. I samband med det så dök också en helt ny sexfantasi upp som liksom chockade mig lite samtidigt som den tände mig...

Vill vara tydlig med att jag absolut inte har någon fantasi om att att amma och byta blöjor på någon vuxenbebis eller andra former av age-play! MEN jag finner tanken på att min man tar i mina mjölkstinna bröst, suger och slickar på dem medan vi har sex och att jag får spruta mjölk på hans bröst väldigt eggande Skäms

Har inte tagit upp denna fantasi med min man än eftersom jag inte riktigt är tillfreds med tanken själv eller vad man ska säga. Vill väl mest med denna tråd höra om det finns andra som haft/har såna fantasier, om ni levt ut dem och på vilket sätt ni tagit upp det med er partner i såna fall? 

Och snälla, jag vet att det är ett lite känsligt ämne men jag hoppas på seriösa svar och eventuellt tips. Har du ingen nätetikett så får du snällt låta bli att svara i denna tråd.

• Svar på tråden Fantiserar om att spruta mjölk på min man (hjälp)
  • Anonym (Kille)

Tror det är väldigt vanligt, förra gången vi var gravida och tjejen hade mjölk stod brösten väldigt mycket i fokus.... Flört

• Rage

Det är väl bara att spruta lite mjölk på honom. Tål han laktos?

• Anonym (Milky)
    Anonym (Kille) skrev 2014-04-14 23:37:50 följande:
    Tror det är väldigt vanligt, förra gången vi var gravida och tjejen hade mjölk stod brösten väldigt mycket i fokus.... Flört
    Nä, det är väl inte så konstigt egentligen men jag som inte tycker jag är så pryd tycker ändå att det är lite tabu fast det är kanske det som är tändande också...

Vet dock fortfarande inte hur man tar upp det?? Och det känns inte som om min man kommer ta initiativet eftersom brösten i början av graviditeten var så ömma att han inte ens fick titta på dem ;)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Milky) skrev 2014-04-14 23:46:43 följande:
    Nä, det är väl inte så konstigt egentligen men jag som inte tycker jag är så pryd tycker ändå att det är lite tabu fast det är kanske det som är tändande också...

Vet dock fortfarande inte hur man tar upp det?? Och det känns inte som om min man kommer ta initiativet eftersom brösten i början av graviditeten var så ömma att han inte ens fick titta på dem ;)
    Be honom smeka dem och kyssa helt enkelt...!
  • Anonym (cc)

Min man har varit helt till sig under mina graviditeter och även efter. Så fort han fick chansen tog han mina bröst och sög. Även nu 2 år efter förlossningen kan det komma lite droppar då och då eftersom han desperat försöker hålla igång produktionen Flört 
    Du behöver inte direkt ta upp detta. Bara att säga att det nu är fritt fram att klämma och suga eftersom brösten inte gör ont längre... sen är det bara att invänta hans reaktion på att det kommer mjölk och ta det därifrån.

• Ernst Hugo

Din man kommer garanterat bli glad för att du tar upp det! Tveka inte.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Tristan69
    Anonym (Milky) skrev 2014-04-14 23:26:40 följande:
    Jag är gravid (vecka 21) och för några dagar sedan märkte jag att jag börjat få bröstmjölk, inte mycket men ändå. I samband med det så dök också en helt ny sexfantasi upp som liksom chockade mig lite samtidigt som den tände mig...

Vill vara tydlig med att jag absolut inte har någon fantasi om att att amma och byta blöjor på någon vuxenbebis eller andra former av age-play! MEN jag finner tanken på att min man tar i mina mjölkstinna bröst, suger och slickar på dem medan vi har sex och att jag får spruta mjölk på hans bröst väldigt eggande Skäms

Har inte tagit upp denna fantasi med min man än eftersom jag inte riktigt är tillfreds med tanken själv eller vad man ska säga. Vill väl mest med denna tråd höra om det finns andra som haft/har såna fantasier, om ni levt ut dem och på vilket sätt ni tagit upp det med er partner i såna fall? 

Och snälla, jag vet att det är ett lite känsligt ämne men jag hoppas på seriösa svar och eventuellt tips. Har du ingen nätetikett så får du snällt låta bli att svara i denna tråd.
    Hur länge har du varit lakterande och vad hindrar dig från att be honom att massera dina bröst? Du kan ju alltid säga att det skulle behövas för att de just är mjölkstinna och massagen då skulle underlätta för dig. : )

Vidare är jag fullt övertygad om att du skulle kunna njuta riktigt rejält av att få amma honom samtidigt som det lättar på trycket. Vet kvinnor som fått orgasm av att göra just det. ; )
  • Anonym (AnonymMan)

Det är bara att gratulera killen i fråga. Han kommer att gilla det.

• Alpha

Jag skulle säga..
    Säg inget om det, bara låt det hända och se vad hans reaktion blir.

Är det så att han får problem med det så kanske du kan ta upp det till samtal om du verkligen känner att det är något du vill testa lite mera. Vem vet, han kanske gillar det han också, utan att du säger nåt?

I alla lägen så är kommunikation a och o.

http://www.vågavägrafacebook.se
  • Tristan69
    Alpha skrev 2014-04-24 18:24:27 följande:
    Jag skulle säga..
    Säg inget om det, bara låt det hända och se vad hans reaktion blir.

Är det så att han får problem med det så kanske du kan ta upp det till samtal om du verkligen känner att det är något du vill testa lite mera. Vem vet, han kanske gillar det han också, utan att du säger nåt?

I alla lägen så är kommunikation a och o.
    Ifall kommunikation är a och o i alla lägen borde hon då inte just kommunicera med honom innan? : )
Svar på tråden Fantiserar om att spruta mjölk på min man (hjälp)