Fantiserar om att spruta mjölk på min man (hjälp)
Jag är gravid (vecka 21) och för några dagar sedan märkte jag att jag börjat få bröstmjölk, inte mycket men ändå. I samband med det så dök också en helt ny sexfantasi upp som liksom chockade mig lite samtidigt som den tände mig...
Vill vara tydlig med att jag absolut inte har någon fantasi om att att amma och byta blöjor på någon vuxenbebis eller andra former av age-play! MEN jag finner tanken på att min man tar i mina mjölkstinna bröst, suger och slickar på dem medan vi har sex och att jag får spruta mjölk på hans bröst väldigt eggande
Har inte tagit upp denna fantasi med min man än eftersom jag inte riktigt är tillfreds med tanken själv eller vad man ska säga. Vill väl mest med denna tråd höra om det finns andra som haft/har såna fantasier, om ni levt ut dem och på vilket sätt ni tagit upp det med er partner i såna fall?
Och snälla, jag vet att det är ett lite känsligt ämne men jag hoppas på seriösa svar och eventuellt tips. Har du ingen nätetikett så får du snällt låta bli att svara i denna tråd.