Till den hemska biomamman
Din svartsjuka/avundsjuka behåller du även om du ger med dig. Det du inte förstår är att du inte vinenr ett skit. Vi har gjort ett gemensamt beslut att låta dig tro att du vunnit. Varsågod, nu får du ingen mer hjälp utav oss...och det bästa nu kan jag få en egen fis och tiden för oss att älska...en dag kommer han tillbaka till oss...och backa... från vad min familj. GLÖM DET. Dina ord kommer aldrig få oss att backa från varandra. Du har förlorat från den dagen du lurade på honom ett barn, han ahr aldrig älskat dig och kommer aldrig göra det. Du är bara bitter att du inte klarade av det som jag får utan ansträngning. Du tror du har vunnit men Nej hehehe vi VANN för längesen... Vi vann kärleken medan du är fast i ditt patetiska liv.... o du lever man på bidrag med två pappor som hatar dig då är man inte övre medelklass eller lyckad... = White trash!!! Du alltså.... det enda du lyckats med är fina barn pga av fina pappor... LYCKA TILL...
JAG ÄR GLAD vi får tillbaka ett liv utan stress, press och framförallt.... vi kan bygga en egen familj UTAN DIG!
DU har rätt idag är en SPECIELL dag.. <3