• Anonym (Arg!!!!)

Jag missade tåget-hånad av en gubbe-missar intervju

AAAAAAAGGGHHH JAG MISSADE MITT TÅG!!! Seriöst tåget skulle åka 12:09 men vad fan dörrarna stängdes 12:08 så jag kom inte in! Inte nog med det står sitter en för mig okänd gubbjävel inne i tåget och vinkar till mig när tåget börjar rulla för att håna mig!!! Jag sprang efter och pekade och skrek fuck you till gubbfan, tog upp en sten pch kastade men missade tåget!!! SKIT SÄGER JAG BARA!!! Jag missar min intervju. Seriöst vad ska jag göra? Jag vågar inte ringa min intervjuare. Jag kommer framstås som slarvig om jag säger att jag missade tåget...

• Svar på tråden Jag missade tåget-hånad av en gubbe-missar intervju
  • Anonym (haha)

En trefaldig miss från din sida, såväl tågavgång, stenkastning och intervju.
    Du är slarvig som missade tåget, det ärligaste du kan göra är att ringa intervjuaren och tala om varför. Eller vill du framstå som både slarvig och en person som inte står för sina fel/är oärlig?

Har du skrivit upp när vi ska åta till Blåkulla förresten?? Så att du inte missar det också!

• LillaJag06

Haha mens snälla du. Varför sprang du efter som en galning och började kasta sten?

Ring och var ärlig eller säg att du plötsligt börjat spy eller något.

• Anonym (ring)

Ring intervjuaren och säg att du har skadat foten på tåget och att du har gått av på en viss hållplats för att åka till sjukhuset. Fråga om det finns möjlighet att flytta intervjun till en annan dag.

• mr me

www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp&a=66407&l=sv

"Vi vill göra allt vi kan för att du ska komma fram i tid när du åker med oss. Därför stänger vi tågdörrarna 30 sekunder före avgång."

• Anonym (Arg!!!!)
    mr me skrev 2014-04-15 12:26:00 följande:
    www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp&a=66407&l=sv

"Vi vill göra allt vi kan för att du ska komma fram i tid när du åker med oss. Därför stänger vi tågdörrarna 30 sekunder före avgång."

Omg är detta sant??? Men det är ju bedrägeri! Jag måste ju få möjlighet att ta mig in på tåget!
  • dohnut

hehehe....

Ta en taxi istället ....

• Emmi27

Har man ett viktigt möte för ett potentiellt jobb så ser man till att åka i tid och inte vara ute i sista sekunden. Du vill inte framstå som slarvig men du ÄR ju det om du inte har en väldigt bra förklaring till varför du inte var ute i god tid. Det finns inte så många bra förklaringar faktiskt.

• Dixie
    Anonym (Arg!!!!) skrev 2014-04-15 12:27:52 följande:

Omg är detta sant??? Men det är ju bedrägeri! Jag måste ju få möjlighet att ta mig in på tåget!

kom i tid nästa gång - och sluta kasta sten!
  • Anonym (Anna)

Detta är orsaken jag alltid är vid bussen eller tåget 10-15 minuter innan för att slippa missa bussen/tåget.

Ring intervjuaren ich säg som det är att du missade tåget och om ni kan ta det imorgon.

• Anonym (Anna)

Detta är orsaken jag alltid är vid bussen eller tåget 10-15 minuter innan för att slippa missa bussen/tåget.

Ring intervjuaren ich säg som det är att du missade tåget och om ni kan ta det imorgon.

Svar på tråden Jag missade tåget-hånad av en gubbe-missar intervju