Blåsor i underlivet
En dag kliade det i underlivet så jag kliade och samtidigt kände jag runt där det kliade och fann nån "plupp", ett par dagar senare gjorde det ont så jag ringde gyn och fick en tid. Jag gick dit ock tanten såg att jag hade en blåsa. En blåsa som "försvann" och blev hudfärgad (ja som resten av muttan var) när man tryckte på den och när hon släppte kom den tillbaka sakta. Utöver detta så såg jag bra ut där nere, inga ovanliga eller illaluktande flytningar, inget annat heller förutom en gammal förlossningskada på ett annat ställe än där just blåsan satt. I lördags blev jag svullen nertill och hade ont, söndag eftermiddag var svullnaden borta men jag har känt runt och det känns som om jag fått fler pluppar/blåsor (har i gen spegel så jag kan titta själv heller) Det gör ont när jag går då det blir skav antar jag. Ska tillbaka till gyn på fredag. Hur som helst så visste inte tanten vad det kunde vara, inte kondylom sa hon direkt (och inga andra könisar som man ser direkt vad det är) och jag tog herpesprov typ 1 och typ 2 och båda visa negativt så herpes var det inte. Jag frågade även om testen kunde visa fel men enligt henne kunde det inte det. Så vad sjutton kan det vara? Vilka fler könsjukdomar/andra sjukdomar ger blåsor i underlivet??? Nu ser jag knappt vad jag skriver längre men fråga på om det är nåt ni känner att ni skulle vilja ha svar på för att komma på vad det kan vara. Jag har googlat massa men kommer bara upp herpes. :/