HJÄLP!! infektion eller en bulle i ugnen?
alltså jag är så fruktansvärt förvirrad. jag brukar aldrig ha sen mens förutom då när jag fick våra tre mf.
nu till saken att jag var på gyn i onsdags 9e alltså. och allting såg bra ut, t o m "snifftest" var mycket bra. ingen irritation eller svamp eller dylikt. med VUL Såg hon att slemhinnan var förtjockad och frågade när jag skulle få mens och det var den 13e. hon sa att det passade in med den tjocka slemhinnan. i fredags avtog ALLA pms symptom förutom molandevärk. inga ömma bröst. inga mens symtom helt enkelt. i lördags hade vi sex, och efteråt när jag torkade mig kom det en liten rosa flytning, men inget mer! jag tänkte att sexet drog igång mensen.
tji fick jag, gjort nästan Acrobatik och haft sex varje dag just för att få igång mensen men ingenting.
nu sitter jag här den 16e och den har fortfarande inte kommit. är uppsvälld, extremt sugen på all mat, tårta!! och molande värk, pirr i magen, drar i ljumskarna, känns som att mensen kommer när som men inget dyker upp. stick i magen och undermagen, bröst, armar och bara är trött. och överdrivet glad och nästa sekund ledsen. illamående på kvällarna. fryser,svettas och onormalt andfådd.
frågade en barnmorska online och hon tror på någon infektion?!
har inga barn sen tidigare.
jag har inte testat mig än eftersom hon bara såg en slemhinna.. känns som att jag inte riktigt pallar med ett minus just nu.
någon som varit i denna sits?
hur länge ska jag vänta med att ta test? kan även tillägga att jag ska på mf utredning 25e denna månad.
tycker ni det låter som en infektion?