• Guld

Var handlar ni era träningskläder och artiklar?

Hej!

Som rubriken lyder undrar jag vart ni handlar era träningsartiklar och kläder? Vilken kedja tycker ni är bäst och varför?

Själv gillar jag att handla online efter att ha besökt någon av de större kedjorna för att "känna" på sakerna. Jag föredrar även de butiker som har märkesvaror istället för sina egna varumärken.

• Svar på tråden Var handlar ni era träningskläder och artiklar?
  • Aniiee

Intersport. Varför? Det ligger närmast......

Handlar även en del, främst skor, på IgorSport på Götgatan. Varför? Det är billiga skor...

There is a sacredness in tears....They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition and of unspeakable love
  • Fjärilslarv

menar du träningsredskap också, ttyp träningsbänk, stänger, vikter osv? eller just bara det man har på kroppen så att säga?
    =)

• Guld
    Fjärilslarv skrev 2014-04-17 11:25:03 följande:
    menar du träningsredskap också, ttyp träningsbänk, stänger, vikter osv? eller just bara det man har på kroppen så att säga?
    =)

Menar även redskap, utrustning med mera. Skidor, fotbollar , you name it.

Någon som provat på nya X.X.L?
  • Fjärilslarv
    Guld skrev 2014-04-17 11:46:17 följande:

Menar även redskap, utrustning med mera. Skidor, fotbollar , you name it.

Någon som provat på nya X.X.L?
    ah ok
    mitt hemmagym kommer jag köpa dels ifrån sportbutiken www.sportgymbutiken.se/
    och dels lite på rusta (pilatesmatta och pilatesboll)
    skyddsmatta till golvet och nackstöd för att göra knäböj kommer jag dock köpa någon annan stans.
    mina sportbhar (som jag använder till vardags med använder inga andra) köper jag från wiggles.com (tror jag den heter)
    mina kläder köpte jag på xxl i bromma, men ska snart köpa nya för de är utslitna. Om jag minns rätt så köpte jag även mina skor där med, de ska också snart bytas ut.
    Mina ortopediska fotbäddar får jag från landstinget.
    Handskar och lindor brukar jag köpa från MMsports där jag även köper kreatin och bcaa.

hm fick jag med allt nu? jo just ja vattenflaska har jag fått från makens jobb (reklamflaska) och min ryggsäck som jag har grejjerna i köpte jag på clas ohlsson tror jag.
  • Fjärilslarv

visste att det var något jag glömde, mitt knäskydd köpte jag på intersport.

• Scoops

På ellos! Tycker att deras utbud av Reebok är väldigt lagom för min smak :)

• Arbetsvegan

Lite överallt men mycket på Intersport, XXL, Teamsportia, HM, Lidl, Addnature, Outnorth, Shelby, Rusta, Naturkompaniet, Bikester, Stadium och säkert en en del andra jag för tillfället glömt.

Svar på tråden Var handlar ni era träningskläder och artiklar?